Bikini-time

you’ve got it !

@sevgilim…leuk dat springtouwen…doe het wel eens met de kinderen op stage…5 min ben ik helemaal op!!

we kunnen anders ook voor een 2e meeting afspreken, om met zn alle een dagje naar zee te gaan…kunnen we meteen onze bikini’s showen…idee…?!

@fransijn…klinkt mooi jah:)heb oo keens een tijgerprint gehad…alleen wordt ik iet zo snel bruin…das zag er niet zo heel leuk uit bij mij.

ik hou wel van die drukke bikini’s met heel veel kleuren en figuren door elkaar:D die van dit jaar is een stuk rustiger…bruim met van die fel blauwe figuren erdoor heen…heb vorig jaar ook een zwarte gekocht…heb hem maar 1x keer aangehad…
gebruik hem dit jaar maar voor de zee denk ik…daar verslijten die dingen zoo snel van he!!

liefs

filiz

@Annemiek: jaaa we gaan eerst met z’n allen winkelen! Denk dat die winkels zich geen raad weten met zo’n uitgelaten groep vrouwen op zoek naar dé bikini, lachen!!!

Vandaag alle bikini’s die ik in de loop der jaren heb verzameld maar weer 's aangepast. Heb een witte met stippen in fuchsia, appeltjesgroen en turqoise, één met streepjes in felle kleuren, een paarse panterprint met bloemen, een roze en een zwarte. Wordt dus tijd voor iets nieuws :slight_smile:

Ben sinds een tijd gaan traplopen. Trap op is een half, weer beneden telt als één. En dat steeds hoger opbouwen. Merk wel dat ik minder buiten adem ben als ik een paar trappen ergens op moet. En hoelahoepen schijnt ook heel goed te zijn. Heb er nog steeds geen gekocht, binnenkort toch maar 's doen…

Groetjes, Diamond

Nou ik ga denk ik maar eens een touwtje kopen! Kan je ook lekker onder de tv doen, en dan toch bewegen!! Dat is met traplopen een btje minder makkelijk lijkt me zo;-)

Bijna tijd!! Dan ga ik weer bewegen!! 7 min lopen naar het station en dan 45 min zitten nietsen in de trein!!
tot morgen(of nog ff snel mss)
:wave:

Ik heb nu een zwarte bikini met van die rondjes aan het broekje aan de zijkant en een triangel bovenstukje met in het midden ook zo’n rondje. Di ede boek zeg maar bij elkaar houd. Ohw en achter gaat ie met twoutjes in een strukje doen vast.
Normaal gesproken heb ik ook altijd fele kleurtjes, die bikini die ik had gezien was ook met allemaal felle kleurtjes, allemaal speciaal soort bloemetjes/strepen achtig iets. Met pastelkleurtjes… Pfff lastig uitleggen… als ik besluit em te kopen zal ik er wel een foto van maken :wink:

kelebek, met jou in de bikini of iemand anders ? :wink:

hahaha ja ehm… daar was ik nog niet helemaal over uit…
leg de bikini neer op mn bed en maak er een foto van :stuck_out_tongue:
Hahah nee hoor ik ga gewoon speciaal voor de fotoreportage naar Turkije en maak daar de foto’s lekker in het zonnetje, even iedereen jaloers maken :stuck_out_tongue:

Kunnen we mss het hele forum meenemen? Kunnen we allemaal meegenieten van 1. Jouw bikini
2. Het turks zonnetje !

@Rieneke: ik doe mee hoor met de fotoshoot in Turkije! Maakt me niet uit hoeveel bikini’s ik showen moet :slight_smile:

Groetjes, Diamond

Voor een reisje Turkije ga ik zelfs in bikini op de foto…:slight_smile:

Misschien is er wel een badkledingmerk dat belangstelling heeft voor ons in hun reclame :)Met daarbij natuurlijk gratis reisjes naar Turkije!!

Groetjes, Diamond

Kunnen een advertentie plaatsen:

Een koppel modellen biedt zich aan
om voor uw fotoreportage naar Turkije te gaan
Al uw badkleding maatje groot en klein
Zal dan gaan verkopen als een trein

Ik doe mee!!! Wil ook wel eens mooi op een foto, doe maar zonder mn hoofd is beter(hihi)
Dacht ik doe nog ff mee vanavond, is goed voor de eBuks ;)!!

Zelfs voor de “oudjes” met een maatje meer!:laugh:

net als ik hihihihi

ik doe ook wel mee onder de noemer ‘een maatje meer’ !!! Als ik daarmee gratis reisjes kan doen :wink:

Dan geef ik me op voor de “corrigerende badmode” Hahahaha

Je zult zien, dat het gaat lopen als een trein:embarrese

Sluit ik me aan bij de oudjes…:yes: :yes: :yes:

Oke “een maatje meer”-corrigerende badmode voor een iets oudere hoort bij mij(hihi) Dus be my guest!! Mij heb je ervoor!

Och Beppie, we nemen ons springtouw mee en gaan tussen de opnames touwtje springen. Aan het einde showen we dan minstens een maatje minder.