Bikini-time

Ow dit wordt leuk!!! Nou maar wachten op de aanbiedingen!!

Groetjes, Diamond

Die stromen binnen, hebben ze straks voor het uitkiezen…:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

We worden gewoon beroemd! En van het vele geld dat we gaan verdienen gaan we overal huizen in Turkije kopen! De ene keer Marmaris, dan weer Alanya enz. Big party!!!

Groetjes, Diamond

mag Kusadasi ook?

Komen dan tussendoor naar Nederland voor vakantie…zucht

hahahaha jullie zijn echt lekker bezig zeg, lachen man

wilde nog wel ff zeggen dat ik dus echt nooit meer een volledig zwarte bikini koop, of er moet een lichter randje omheen zitten, dat zwart dat absorbeert, en ze steken zo ver uit, dat ze de meeste zon vangen :wink: heb dus echt de blaren op mn tieten gehad, doordat er zoveel warmte op mn borsten kwam…pijnlijk en elke keer na het zwemmen van die grote blazen met water erin, wel zuiverend, was nl zout water, maar echt een jaar lang nog een roze plek gehad.

Sevgilim: mijn huis komt ook in Kusadasi hoor, of er net buiten dan, maar wel in die regio!!! Kunnen we dan wel lekker bij elkaar op de thee en samen eten;)

Nou meiden laat de aanbiedingen maar komen dan, ik ben er klaar voor!! Laat wel ff weten wanneer ik mn baan op moet zeggen. Ik heb bijna geen opzegtijd dus 2 weken van te voren is vroeg zat:)
:wave:

Oke dames, als julie dan her en der je huisje hebt, blijf ik wel hier en kom ik wel een paar keer per jaar op bezoek, met mijn bikini’s. Hoef ik enkel een retourtje te boeken. :yes:

Roanna

mag ik de mijne dan in side…?

Oehw en ik doe een rondreis, in elk plaatsje mn badkleding showen! :stuck_out_tongue:

Mag ik ook meedoen?
Lijkt me enig.
Als kind/tiener liep ik “modeshows” voor de plaatslijke textielhandel Willemse in Elst bij Nijmegen. Mocht je altijd een stelletje gratis uitkiezen.

In het Hera hotel in Side heb ik al drie keer modeshow gelopen met leren jassen. Dat deed ik voor de lol hoor, gratis en voor niets.

Ik ga voor een eigen huis in Side hoor.
Daar droom ik samen met m’n vriend over, maar of het gaat lukken is een tweede.

Heerlijk hè, zulke dromen.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Je moet gewoon mee. Iedereen gaat!!!

Ik schrijf me in voor de rubriek een maatje meer :wink:

En mijn huis bouwen we dan in Bodrum… Met genoeg kamers voor iedereen en een privezwembad!!

X

He gezelli!!! Bodrum ken ik dus nog steeds niet, dus dan ga je me maar rondleiden dus!!

Ja een eigen huis in Turkije, aan het strand met mooie omgeving. Lekker veel slaapkamers en ook lekker groot, buitenverblijfje erbij voor als vrienden in NL langs willen komen :stuck_out_tongue:
Geweldig mooi ontworpen zwembad in de tuin met waterval ed. Samen met S daar wonen. Vrienden in de buurt.
Oewwaaaa Ik zie et al helemaal voor me!

Ja hoor beppie: Ik geef je wel een rondleiding!! Goh, dat lijkt me wel wat, met ze allen daar heen! haha

X

Lijkt me zalllliiiig!! Zowiezo daarheen lijkt me het einde op het moment!! Bikini’s showen;)

De topic turkije herinneringen staat dan in no time vol met al onze verhalen en blunders :slight_smile:

ja grappig he, heb gister een aantal stuuken smakelijk lachend aan mn hubbie zitten voorlezen!!

En ik weet zeker dat er nog een flink aantal bij komen!

Ohw ja ik heb nog wel wat…moet alleen even mn geheugen opfrissen…