Das het nadeel als je een heel mooie gezien hebt!! Zag eens een heeeel dure winterjas. Zij was zooooo mooooi, en zat zooooo gooeedd!! Maar die prijs!!!
Bleef verder zoeken, maar die jas…en toen toch maar halen!!!
![]()
Das het nadeel als je een heel mooie gezien hebt!! Zag eens een heeeel dure winterjas. Zij was zooooo mooooi, en zat zooooo gooeedd!! Maar die prijs!!!
Bleef verder zoeken, maar die jas…en toen toch maar halen!!!
![]()
Je bent beter met ze direct te kopen want kopen doe je ze toch! En hoe langer je wacht hoe meer kans je hebt dat je maat eruit is !
DUS: KOPEN MAAR !!!
thats the spririt sevgilim!!
Precies!!! Das ook het enige dat werkt, want tot dat je het gekocht hebt blijft het in je hoofd, en vind je niets wat je echt leuk vind dus!!!
![]()
Zo is het, geld moet rollen! Zeggen toch dat wij vrouwen een gat in de hand hebben, maak het dus meestal maar waar
![]()
Mijn hubbie heeft het er niet meer over dat het gat in onze handen moet worden gedicht, maar het grootste probleem is…onze PIN-vinger!!!
Als er dan toch iets moet worden verandert aan onze handen dan dat zegt hij!!
![]()
Haahahahhaahhahaha ja idd!! De PIN-vinger!
Ik ga eens kijken of ik de bikini ook online kan zien… (kan niet wachten tot morgen :p) Helaas kan ik hem niet online passen ![]()
Dat zou ook een uitvinding zijn!!! Gewoon jezelf uploaden in de computer en dan maar passen! Moet je wle zorgen dat de webcam niet aanstaat ![]()
o ik heb dat ook weleens dan zie je iets maar is veel te duur, je loopt er weken mee in je hoofd, besluit het toch te gaan kopen en dan is het weg…
Dus idd KOPEN!!!
Beter dat het te duur is, dan dat het niet te koop is zeggen wij hier. Tuurlijk moet je het geld er voor hebben, maar als je het hebt, en er niet minder door eet ofzo, koop het dan maar, want voor je het weet is het niet meer te koop en dan baal je zooooo!!!
![]()
nou super!!! Denk dat ik 3 bikini’s hou van de bvestelling, wel duur, maar ja, ga ook 7 mnd. Eentje groen en eentje zwart met rode en witte letters en dezelfde in het rood met zwart en witte letters…dus ik ben voorzien!!! joepie
leuk bloem:D
liefs
filiz
Yes Bloem, het bikiniprobleem opgelost!!! Nu op naar DE ZON.
en aangezien we hier nog steeds geen zon te zien kregen, zullen we die dan in turkije gaan zoeken meiden ??!!
Ben er klaar voor!
@Bloem: Te gek!! Heerlijk he, zo shoppen!! Ik ben er voor! Bestel van alles wat ik zie, laat het thuis bezorgen, heb 14 dagen om te beslissen en klaar!!
Meiden koffer staat in een half uurtje klaar en met inpakken mee ben ik binnen 2 uur op schiphol, jullie brullen maar, IK GA MEE!!!
![]()
@Bloem: Heerlijk dat je nu eindelijk bikini’s heb!! Want je gaat voor 7 maanden naar bodrum toch? Als dat zo is, kom ik je daar vast wel een keer tegen!!!
X
http://pic18.picturetrail.com/VOL908/4315460/9086447/133698513.jpg
ik geef eerlijk toe, dat ik er ZO niet uitzie in die bikini’s maar dan hebben jullie een beeld, kan alleen geen foto vinden van die groene, maar ja, tis maar voor het idee
http://pic18.picturetrail.com/VOL908/4315460/9086447/133698512.jpg
Zo bloem gelukkig heb je ze!!! Zijn mooie bikini’s joh!
Ik wil me trouwens aanmelden voor de bikini raportages in Turkije!!! hahaha lijkt me wel grappig!!! Ik moet echt eerst een zonnebank kuur volgen want die melkflessen passen dus echt niet erbij!!!
Ik zou eigenlijk gaan shoppe vandaag voor een bikini maar mijn vriendin heeft geen geld dus dan maar een kletsmiddagje :yes: Die bikini komt wel daar ben ik niet bang voor!!!
Kus linda
Heeft iemand nog spannende avonturen te vertellen, we hebben die van Hans nog niet gehoord!!!
ja ik meld me ook graag aan…wel een beetje op tijd aangeven hoelaat ik op schiphol moet zijn…dan kan ik teminste ruim op tijd vertrekken!!
liefs
filiz
Bij bonprix (site) hebben ze ook zeer goedkope en mooie bikini’s… hahahaha ook een holland bikini en een turkije bikini!!! Denk dat ik daar binnenkort maar een paar bikini’s bestel!!!:yes:
groetjes Linda