Bikini-time

@ Bloem:
Ziet er goed uit die bikini’s van je!

Ze zijn leuk bloem!!

X

http://pic18.picturetrail.com/VOL908/4315460/9086447/133709233.jpg

wwwwwwwwhhhhhhhhhaaaaaaahhhhhhhhhhhaaaaaaaa

die is LEUK!!! hebbe, hebbe, hebbe!!!
maar ja, als ik daarin ga lopen…? :)bloos

He grappig!!
Troost je Bloem, ook niet echt geschikt voor mij denk ik, typisch zo’n bikini waar ik het beste heel stil mee op het bed kan blijven zitten/liggen, wil ik niet weer gaan blunderen.

Dat is zo’n bikini waar je ******** uitfloepen als je te snel opstaat enzo :wink: Maar hij is inderdaad wel erg leuk!

x

DAT bedoel ik dus!

hij is idd wel heel erg leuk!!!:D:D

maar iid niet geschik voor een>> och wat zit het allemaal toch lekker bikini

Nou, de mijne zijn nu zo groot niet dat ik gerust zo een bikini kan hebben ! hihi, floepen ze er gewoon niet uit ! Ben wel blij… Ik heb ‘iets’ zodat mn bikini juist goed genoeg gevuld is !

Echt leuke bikini’s bloem.

Zou deze (oude) vrouw ook best nog wel staan, denk ik. :embarrese Net niet tè laag broekje, zodat mijn buikje er wel in zal passen! :frowning: Ik ga ook nog maar eens ff op zoek op die websites, of er nog meer leuks bij is.

Prettig weekend allemaal… Ook ik heb dit weekend verjaardagen te vieren. Morgenavond naar Indische avond met live bandjes, dus met de hele familie weer lekker dansen en lekker eten. Goed voor de lijn!!!

Groetjes Roanna :wave:

Jij ook een prettig weekend Roanna, en swing ze!!!

Gaat zeker lukken Marion2. Bedankt!

O ja, vergeten te vertellen nog. Ik ben sinds 3 dagen bezig met buikspieroefeningen. Iedere dag zo’n 10 minuten. Goed hè? Of niet dan? :yes: Ik had nog zo’n fitnisapparaat van zoonlief hier op de zolder staan en ben er maar gebruik van gaan maken.

Ajo…Gr, Roanna:)

Zeker weten, toppie! Je ziet al heel snel resultaat als je het dagelijks 10 minuten doet.
Succes, we horen het wel zodra je het verschil gaat zien he?

Jeej Wieuw wieuw wieuw!!!
Ik heb die bikini gekocht!!! 2 Weken geleden zeiden ze tegen mij dat hij 70 € koste (er hing geen prijskaartje aan) maar nu was ik er vandaag weer en vroeg ik weer hoe duur die was en toen moest de verkoper even de chef erbij halen en die zei dat ik hem mee mocht nemen voor 30 €!!!
Vette mooie bikini van O’n…l Zal nog wel een foto zoeken en plaatsen :smiley: Als me dat lukt!
OEWWWW ben zo blij! Hoeft ie ook eindelijk niet meer te spoken…behalve dan dat ie aangetrokken wil worden :stuck_out_tongue:

wihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii foto ! foto ! foto !

@Bloem: gave bikini’s hoor!!! Kan er ook voor sneuvelen denk ik zo!!! Die andere is ook voor mijn postuur niet echt geschikt dus!!!

@Rieneke: Van harte meis, blij voor je!! Zo zie je soms is wachten ook de moeite waard, maar meestal durf ik dat gewoon niet, veels te bang dattie dan weg is!!

:wave:

@rieneke…wat een meevaller joh!! helemaal top:D

groetjes

filiz

Ja echt geweldig!!! Wil hem nu de hele tijd dragen :stuck_out_tongue: Ga maandag maar eens mee zwemmen :stuck_out_tongue:
OEEWWWWW en nu kan ik S er ook gek mee maken strax in mei, als ik naar Istanbul ga!! :smiley:

SUPER Rieneke! En dan ook nog 40 euries goedkoper:banana:

Hahaha ja was echt een mazzeltje!!! De verkoper zei al: Hij is normaal gesproken ongetwijfeld duurder, maar heb jij even mazzel dat het prijskaartje er niet aan zit! :wink:
Nou en of!!! HIHI :smiley:

Geniet er maar van, en wat dacht je van een fotootje hier???:wink:

Nou mss kom ik vandaag ook nog iets leuk tegen bij onze buren?
:wave: