@Bloem: leuke bikini’s!!!
@Rieneke: wat gaaf dat je hem nu voor 40 Euro minder kon meenemen! Dat maakt hem nog nét weer iets leuker natuurlijk
Veel plezier ermee!
Groetjes, Diamond (nog steeds zoekende naar een bikini :()
@Bloem: leuke bikini’s!!!
@Rieneke: wat gaaf dat je hem nu voor 40 Euro minder kon meenemen! Dat maakt hem nog nét weer iets leuker natuurlijk
Veel plezier ermee!
Groetjes, Diamond (nog steeds zoekende naar een bikini :()
Ja geweldig!!! Heb de verwarming hier nu op tropische stand gezet en loop hele tijd in mn bikini rond ![]()
Hahahaha grapje hoor! Maar ik wacht nu wel met smart op de zomer! Wil mn bikini aan!!!
@ Iedereen die nog niet het geluk van een bikini hebben gevonden: SUCCES met zoeken!!!
Liefs Rieneke
Jaaah… Ik heb 2 bikini’s gekocht vandaag…!!
Echt onwijs leuk… Kan ook niet wachten tot we weer op strand zitten…
Hee allemaal,
super voor diegene die eindelijk een bikini hebben gekocht. Ik was in reclamegids van de h.ma aan het kijken en daar stond ook een leuke halterbikini of tankini in. Ga toch even kijken.
groetjes Linda
Succes Linda! Hoop voor je dat je ook snel slaagt!
Oew ik hoop ook dat het in april/mei lekker weer is in Istanbul, goed genoeg om te zwemmen! Dan kan ik mn nieuwe bikini ook uitproberen
En mn iets minder nieuwe ![]()
Wil ook graag een nieuwe bikini
maar heb er al zoveel en ze zijn nog altijd mooi. Ben aan het twijfelen of ik wel een nieuwe nodig heb, dit jaar gaan we maar 10 dagen naar Turkije en als ik nog eens ga alleen voor mn vriend dan is het meestal oktober en minder warm om nog te zwemmen, en mn vriend zwemt zoiezo al niet omdat hij te koud heeft al ! Mss gewoon mn centjes sparen voor een dagje langer bij mn vriend te kunnen zijn ![]()
Das idd ook een zeer goed idee!!
ik heb nu 2 bikini’s, allebei nieuw… ![]()
Maar heb dus nu eerst wel genoeg bikini’s
Wil mn nieuwste graag uitproberen!!! Kom op temperatuur, OMHOOG!
zal ik eens het goede weer op de nederlandse én belgische tv gaan voorspellen
:storm:
He Linda, waar is je leuke foto gebleven?
Hahahaha ja ik ben errug stom geweest. Ik dacht laat ik eens een recente foto van mij uploaden maar ik was vanalles uit aan het proberen maar ik weet niet meer hoe ik een foto kan kiezen van mijn eigen computer en toen was mijn andere foto ook ineens weg. Dus toen moest ik maar een avator kiezen die je standaard kunt kiezen
Kan iemand mij helpen??? ![]()
Nou, ik heb nog geen bikini gekocht voor dit jaar, maar ik heb me toch daarnet een lading kleding en een paar schoenen besteld bij Bon Pr… Ik kan voorlopig wel vooruit!
Ben benieuwd wat het is, want ik had er nog tot een tijdje geleden, nog nooit van gehoord. Het leuke is, dat alle maten 1 prijs zijn.
Heb ik voorlopig weer wat voor mijn swingavonden.:RockOn: Als het past teminste.
Prettige avond allen… Gr, Roanna:wave:
Lindalight: ik had ook even gekeken naar avatar wijzigen, maar ik snap het ook niet helemaal. En ik benbang mijn avatar te verliezen als ik te veel uit probeer… Ik zie ook helemaal niet zo’n knopje van upload avatar ofzo…
SUCCES!! En als je het hebt gevonden wil je dan vertellen hoe het moet?
Liefs Rieneke
Er is ook al weer zulke leuke zomerkleding in de winkels.
Maar het weer werkt nog niet echt mee om wat aan te schaffen.
Zaterdag wel even een knalgroen vestje gekocht voor op m’n legergroene broek. Staat echt leuk.
Voor de rest wacht ik wel weer tot de opruiming.
Ik moet toch besparen op dit soort dingen, want m’n tickets moet ik toch ook weer bij elkaar krijgen.
Maar alleen het kijken in de winkels is al leuk.
Succes allemaal met kiezen.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@ Linda:
Eerst had je nog keus, kon je nog ‘eigen avatar’ kiezen. Dat zie ik ook niet meer staan. JAMMER!!
@Rieneke: NIET DOEN HOOR!!! Ik ben mijn eigen avatar dus ook kwijt!! Stond ik lekker met mijn hubbie samen in Marmaris aan de haven, nu dus de dolfijnen want dat had ik ‘ff’ gewisseld, weg avatar!!!
En ik heb idd nog 2 bikini’s in mn koffer gevonden dus ik ben wel klaar dit jaar!!
![]()
Volgens mij kun je alleen nog een eigen avatar gebruiken als je daarvoor voldoende punten hebt verzameld. Dus ik blijf mooi van de mijne af want voor ik genoeg punten heb zijn we geloof ik ook jaren verder :mad:
Kan niet wachten om op jacht te gaan voor nieuwe zomerkleding. Heb zoveel leuks gezien wat ik straks allemaal in m’n koffer wil proppen om mee te nemen naar Turkije!
Groetjes, Diamond
Ik heb dus de nodige kleding in duitsland gekocht!! Vooral t-shirts dus ach een paar extra kan geen kwaad(hihi)
![]()
Ohw dan blijf ik mooi van mij avatar af!!
Oew ik moet strax ook weer kijken welke kleding ik mee ga nemen ![]()
Ohw en weer heerlijk goedkoop shoppen daar!!! Wow Istanbul is echt super goedkoop! Had een heel maatpak van een bekend merk gekocht (jasje + 2 rokjes en 1 hempjes) voor iets van 50 € En van echt goeie kwaliteit!! Normaal gesproken koste alles apart 50 € maar er was een actie 4 halen 1 betalen!!
Echt relaxed!
Had zoveel nieuwe kleding gekocht, dat het nu (bijna) niet meer in mn kast past, hahaha!
Liefs Rieneke
Zie je wel, ik moet naar Istanbul!!! Owh maakt me niet uit, ik wil weg!!! Maar hubbie heeft niet veel dagen dus…
![]()
Ohhhhhh dat is ook mijn grootste wens, om een paar dagen naar Istanbul te gaan, om eens even lekker te shoppen. Ik had laatst een reportage gezien over die shoppingcenters daar. Mmmmmm, wat zou ik daar mijn geld goed kwijt kunnen.:yes:
Ik zou ook eigenlijk deze maand gaan met familie, maar dan, op het moment van boeken, haken er weer wat af, maar ik ga echt nog wel een keer! Dit jaar nog! Mijn aanstaande schoondochter werkt bij OAD en zij hebben ook weleens leuke aanbiedingen. Gaan wij toch een keer, zei ze. Nou, zeg maar wanneer?
Groetjes Roanna ![]()