Bikini-time

Ideaal zo’n schoondochter, wil ik ook, dan kan ik daarmee weg!!! Ik wil gewoon weg!!!

Dus Roanna, ga en geniet!!

:wave:

Nou, mensen ? Ik heb géén bikini gekocht maar ben wel naar huis gekomen met een héél mooi rokje! Laat de zomer nu maar beginnen ! O ja, vorige week ook nog een topje gekocht, een truitje met gaten in als je snapt wat ik bedoel en 2 tshirts om over elkaar te dragen allemaal in mooie kleurtjes! Kan er weer helemaal tegenaan gaan !

Ik wou ook me Avatar verandere… Maar zag ook dat je, als je hem verandert, weer moet betalen… ( e-store dingen… ) Dusss Doe maar niet…

Ik heb 7 shirts gekocht zaterdag, maar eigenlijk allemaal voor het werk!! Moet daar redelijk netjes verschijnen, bijna in pak!!

Moet dus toch nog voor de vrije tijds shirts weg, HEEL VERVELEND(hihi)

He bah, wat naar dan voor je Beppie dat je daar toch nog voor weg moet! :stuck_out_tongue:

Ja ik ben heeeeel siewig!!! Egt!!!

Maar ik ga ervoor, zet me erover heen, en zet alle zeilen bij(hihi)

Heb ik toch een geluk dan! Zijn er geen vergaderingen of belangrijke afspraken dan loopt bij ons de directrice nog ooit in spijkerbroek.

ik was gister even weer lekker onder de zonnebank geweest! Even bijkleuren :smiley: Omdat mn bikinibroekje ietsjes lager is dan mn oude bikinibroekje, wilde ik dat streepje ook even bijkleuren…heb nu een heel mooi knalrood streepje rondom mn middel lopen, hahahahahaa!!! :embarrese

Dacht pas bij het sporten ook al, moet weer eens onder de zonnehemel met die melkflessen. Maar komt er steeds niet van!

Is het geen wit streepje, dan is het nu een rood streepje :wink:

Hahhahaha ja idd :embarrese Oepsie…

Haha… Maar je moet ook niet gelijk een half uur eronder gaan liggen… Ik ga elke week 1 of 2 keer onder de zonnebank… Meestal 20 min. voor… 20 min. achter… Beetje het kleurtje bijhouden…

Ja ik was 2x eerder geweest (in 2 weken tijd) dit was de 3e keer dit jaar.
Eerste 2x 12 minuten en laatste keer 16 minuten.
Maar dat ene streepje zag pas nu voor het eerst de UV verlichtingen (ook nog nooit de zon gezien) :stuck_out_tongue: Vandaar, hahaha

Meiden, ik zal wel een muts wezen, maar er lopen bij mij nooit streepjes door, want ALLES word bruin onder de bank!!! Daar heb je nu een bank voor!!
En na het zonnen word dat ding schoongemaakt, vertrouw je het niet dan doe je het voor het zonnen ook, en nooit heb je dan streepjes!!
Ik vertrouw het wel, want er staat een dubbele op de kamer boven bij ons!!(lekker!)

Nee dat was ook mijn eigen stomme schuld!
De rest van mijn lichaam is mooi egaal bruin. Min dat ene rooie streepje dan dus… Dat had nog nooit zon/uv licht gezien.

Ik doe er dus nooit iets onder aan als ik onder de bank ga!! Deed ik ook niet toen we zelf geen bank hadden, dus das het niet!! Maar dan zien je billen enzo ook eens zon!!

Ik heb dat dus 1 keer gedaan, en toen echt enorm me reet verbrand! Dus dat is zeker niet fijn!!

Maar ik ben nu opzich nog steeds wel bruin… Wacht maar in Juni ben ik een negertje!!

x

Nou ff rustig opbouwen en dan is het niet meer heet aan de reet(blijf ik nou bezighihi)

Ik ben dus voor ik weg ga een overall negertje!!

haha… Dat ben ik na 1 dag Turkije… Mijn moeder is altijd zoooo jaloers op mij! Ik lig 30 minuten in de zon, en ben al sterk verkleurd!! Ben ook van mezelf donker, en wordt het dus ook heel snel!! Maar laat me in Turkije eerst scrubben, dan blijf ik langer bruin!

x

Doe ik ook, alleen voor ik ga heb ik die eigen tostie-bruiner boven, en ben al een neger voor ik ga