Bikini-time

@Mierre: Neem factor tig mee, offe eerst ff een bankkie…doet wonderen… Lekker jij ook een tweelingdraagzak hihihi

Ja hoor, ik heb hem, en ik hou hem ook!!! Volgens Mar kan het best!!!

Hoi Miere011.

Top zeg!!!:thumbsup: :thumbsup:

Groetjes :slight_smile:

Mierre topppppiiiieeeee!!!

Niemand meer een nieuwe tweelingdraagzak gekocht??

@Viva: Nou, ik heb m ff voor je omhoog gehaald :biggrin: , moet je zelf maar ff lezen of er nog info voor je bij staat. :unibrow:

Hahahaha… :biggrin:

Ik heb lekker een nieuwe bikini… gekregen van mams:biggrin:

X

Ikke heb niets gekocht, verleden jaar gekocht bij Weh…p Heeeeeerlijk

Geweldig al die verhalen hartstikke bedankt Roanna ik heb blauw gelegen, ja zo zie je iedereen beleefd wel wat, met badkleding. Gelukkig heb ik niet van die dingen meegemaakt, maar wel bij anderen gezien.
Althans verleden jaar in Side knalde ook mijn sluiting kapot van mijn bovenstukje, dus dan is het ook maar weer grijpen naar de restanten, en er ook een knoop in gelegd maar dat is dan ook alles.
En als je dan in het rond kijkt heeft eigenlijk niemand het gezien, en de oudere dames (ben zelf 45) liggen achter mij gewoon topless, scheerriemen van hier tot tokio maar overal ****** aan. En gelijk hebben ze.

Heb even op het internet gesurft bij Weh… hebben ze wel leuke bikini’s met cup E… en de prijs valt reuze mee.
Ik heb er nog wel 3 hoor, maar wil toch ieder jaar wat nieuws nietwaar.
Verleden jaar in Side no 2 bikinis gekocht, en het eind van het jaar bij Hunckem***** maar dat is cup F en die is toch eigenlijk wel een beetje te groot, die vul ik niet helemaal maar het wel het gevoel dat ik een voorgevel heb van een vrouw die borstvoeding geeft. Maar als ik hem aan heb en ik in de spiegel kijk valt het eigenlijk wel mee. Maar ja dat is een witte bikini mag ik eerst wel een weekje Alanya achter de rug hebben voordat het leuk staat, anders krijg je zo’n reklame voor de melkfabriek nietwaar.
En nog een nadeel het broekje is geheel gevoerd, op zich wel lekker want als hij nat is schijnt hij niet door.
Maar ook een nadeel als hij nat is heeft die voering de neiging om vast te plakken aan je lijf, dus als je dan iets aan je broek trekt, zie je de voering, maar als hij dan weer droog is krimpt het weer en heb je er geen last van.

Hmm, deze vraag heeft niet heel veel met bikini’s te maken maar ik vind het wel erbij horen: weet iemand of ‘bruidningslotions/creme’s/smeersels’ echt werken? Ik geloof er namelijk niet in, maar stel dat…
Iemand ervaring hiermee?

Gewoon P20 bij de drogist kopen, s ochtends een half uur voordat je de zon in gaat insmeren, vervolgens de hele dag met factor 20 insmeren (maakt niet uit welk merk) Dat werkt echt, kijk wel uit met witte kleding als je ingesmeerd bent met P20 want alles word geel.
Na een week kun je volstaan met een lagere factor tijdens het zonnen, maar blijf P20 in de ochtend gebruiken.
Mocht je verbranden in Turkije ga dan naar de apotheek en haal daar
Dolinespray…alle brand er in een keer uit. 2 dagen uit de zon blijven en je kunt weer gewoon verder braden…:thumbsup:

@Linda: Oke, schouders op en verder…meer mannen dan kerken hoor

@Cris: Je hebt zat van die creme’s…doen het wel maar meer ook niet. Denk aan gelijkmatig smeren zodat je velletje niet in een camouflage-pak veranderd. En je handen goed wassen na afloop van het smeren. Als je niet blijft smeren is het er na 3 dagen afgeschuurd…

Zooo iedereen is er weer zag ik, dus de dag kan beginnen. Ik heb de huisarts gebeld voor een kuurtje. Ik heb NOOIT verhoging of koorts en vanmorgen spontaan(met paracetemol) ruim 38!!

Let’s wait and see

Goedemorgen dames op deze mooie bikiniweerdag. :stuck_out_tongue:

@Bep: Ik wou je even een mail doorsturen van een hele mooie bikini, waar ik jou mening even van wil weten. :unibrow: Anders had 'm hier wel geplaatst, maar dat kan denk technisch niet.

Ik stuur 'm nu ff aan je door.

Fijne dag iedereen en voor de werkenden, werkze weer. :wink:

Je hebt momenteel ook een soort van creme van Dv waarvan, als je het regelmatig gebruikt, ook een kleurtje krijgt. Wou ik ook even voor gaan kijken bij de drogist.

Kom voor het werk nog wel even terug. Ga nu ff poedelen en kleden. :ninja:

@Roanna: Ik kende hem…brrr…krijg je koude rillingen van…(die blauwe met string bloemmie… met dat gerimpelde ondergrondje…!!)

Die van D**e… die had mn nichtje… Ze dachten in het ziekenhuis dat ze ook een huidafwijking had… leek echt een oranje camou panty hihihihihihihihi

Dus nogmaals. goed uitsmeren, gelijkmatig opbrengen en je handen wassen en dan doet het wel wat, maar een kuurtje zonnenbank is effectiever

ik heb die van nivea. Die helpt ook wel en die van garnierspuit ook.

Maar goed, ga ik mn vraag herhalen

Wie heeft er al een nieuwe tweelingdraagzak met broekje gekocht??