pcies!!
![]()
He meiden, het seizoen is er weer bijna, heb in de boeken van de webwinkels al weer zitten neuzen…
BIKINI TIME!!!
Ik dacht ophalen die topic, wie weet wat er komt haha
He gezellig Bep om deze topic weer ff te uppen.
Ik had een leuke tan-kini gezien bij Bon-P***. Denk dat ik me die maar even ga bestellen voor in Kusa. Moet er natuurlijk wel weer een beetje hip bij lopen daar. :lol:
Ik had zo´n ding gezien bij Ne*****an Maar ik wil weinig stof(of iig zoweinig als estetisch verandwoord is hihi) en die ik gezien had, dan kan ik echt net zo goed een badpak aantrekken. Dat wil ik niet, word ik zo´n witte trekpop met bruine armen en benen dus…
Ja daar heb je wel gelijk in, maar zo’n broekje alleen staat me niet.
Dat gevoel heb ik dan! Ha, ha. Nouja ik zal wel zien, anders koop ik daar wel wat leuks. ![]()
ik heb weer een leuke gezien bij de livera en bij de ola.
Ik moet eerst zien als ik nog op vakantie ga. heel misschien eind september weer met mijn ouders mee. Aangezien ik eind augustus / begin september pas klaar met stage.
Haha, nou ik ben al druk bezig met sporten…
Want over 2 maanden ga ik al !! ![]()
hahahaha ik ben ook al weer aan het kijken voor bikini’s, maar ik ben altijd duur uit.
Goedkope bikini’s bestaan niet in mijn maat qua bovenstuk.
Ik moet altijd naar dure lingerie winkels. En dan ben ik zo’n 90 euries kwijt.
Verleden jaar heb ik er een gekocht was er helemaal blij mee, maar ja nu ben ik afgevallen en nu zit hij qua broekje te groot, maar goed ik heb tot 1 mei de tijd en wie weet zie ik weer een mooie en niet al te duur.
Maar daar ga ik al niet meer vanuit.
Groetjes
Jac: Ikke is ook de kleinste niet…maar bij Wehp en Ne***n is het redelijk te doen…(tot een ruime E-cup!) qua prijs. 25-50 euro ong… Daar haal ik ze ook…met die cup hihihihi
O oke ik zal eens kijken! bedankt voor de tip
Goed gedaan Beps, nog een paar maanden en dan is het weer bikini-time (hoop ik)!!
Nou Sev dat gaat vast lukken.
Groetjes
Zo ik heb een bikini gekocht was niet goedkoop maar ik kreeg toch nog 10 euries korting.
groetjes jac
Vertel!!!
Hey, deze topic is weer boven water gehaald! Leuk leuk leuk, want dat betekent dat het nieuwe seizoen er toch echt aan zit te komen hihi.
Ik zelf heb vorig jaar na 25 jaar badpak, toch maar weer een bikini gejocht. In zo’n dure lingeriewinkel. Maar ja, met mijn postuur lukt t echt niet om iets goedkoops te vinden wat netjrs zit zeg maar. Maar goed, ik ben over de financiele klap gekomen en moet zeggen dat ik er veel plezier van heb gehad. En toen heb ik nog maar een bikini erbij gekocht. En met deze 2 moet ik het dan voorlopig maar doen hoor! Het enige wat ik dus absoluut niet doe is alleen met de bikini aan rondlopen. Dan bedoel ik bijv. naar het toilet gaan als je op strand zit of zo. Dan gaat er dus echt altijd iets van een doek omheen. Tis wel lachen trouwens dat ik nu uit verschillende kleuren besta. Armen en benen mooi bruin, gedeelte van mijn rug ook, maar de buik nog spierwit. Die had natuurlijk zoveel jaar geen zon gehad. Trekt wel bij hoop ik. En ook goed blijven smeren natuurlijk.
Nou meiden, badpak of bikini, laten we maar hopen dat we er veel gebruik van moeten maken de komende zomer!!
Sorry, doe iets fout(dus geen plaatje maar wel de link) maar ik dacht zo dat dit bedrag(27,99) nou niet zo wereld schokkend is… Verkrijgbaar tot maat 46(kan ik ook aan met mn maatje olifant) en cup E!
Hahaha Bep…dat van maatje olifant valt wel mee hoor! Ik zie een olifant toch echt nog niet in een bikini rondlopen, maar jou wel!
Ja is ook goed te betalen enzo…toch??
En zo hebben ze er bij deze en die andere(Neckerman, otto, ulla poppkens enzo, meer dan 3 is het voor de reklame weer goed hihihi) nog veeeeeel meer…en de duurste die ik gezien heb was iets van 35 euro…ikke werd weer helemaal blij, weer een nieuwe tweelingdraagzak voor dit jaar!!!
Ja joh, ik heb er vanavond ook een besteld bij W*****p. En inderdaad, ook met Cup-keuze.
Ik dacht, ma 26 kilo moet het wel kunnen. En hij komt morgen al, kan ik passen. Ben benieuwd hoe het staat. Buik heeft al jaren geen frisse lucht meer gezien, haha.
En hij moet dan natuurlijk mee naar Istanbul, hotel heeft een binnenzwembad en een Hamam, dus…