@Yoella: Die is ook leuk!!!
Heb van mijn bikini’s helaas geen foto… Komt bij de V&D vandaan… Maar op die site kan ik het niet vinden hoor!
X
@Yoella: Die is ook leuk!!!
Heb van mijn bikini’s helaas geen foto… Komt bij de V&D vandaan… Maar op die site kan ik het niet vinden hoor!
X
Ik kan van mijn bikini ook geen foto vinden… ![]()
Nou ja dan moet ik hem zelf maar maken in Turkije ![]()
Nog 29 daagjes!!
WAAAAAHHHHHHHhhh de 30 is eraf!
Ik heb een hele grote koffer, zal eens kijken hoeveel ruimte erover zijn ![]()
Bovendien…de vlucht is nog niet volgeboekt!!! ![]()
Kun je als eerste hier een preview zien van mn bikini’s ![]()
@ yoella: leuke bikini!!!
@ nikki: de eerste komt bij wehk…p vandaan. De anderen bij b.npr.x!
groetjes Linda
hihihi dit weekend kan ik mijn nieuwe bikini aan, we gaan een weekendje weg en er is ook een zwembad!!!
Ik heb ook nog een nieuwe zonnebril nodig!!! Maar eerst geld… ![]()
ik heb nu natuurlijk die lenzen, en dan heb ik ook een gewone zonnebril nodig:p!!
Had altijd zo’n ding op sterkte, maar nu kan ik allerlei van die leuke ook kopen dus! Ohhw ik kan me er op verheugen dus
![]()
hey luitjes!
Wat een geweldig forum hierzo. al die smakelijke verhalen enzo ik geniet r van…
Ik woon op dit moment in madrid, maar ga binnen 2 maanden op Gran Canaria wonen… Als iemand zin heeft om hier te komen zonnen…je bent welkom…
kga deze week ff shoppen voor een bikini, kdenk dat het meer als een wordt…net supermooie zonnebril gekocht, was lkr afgeprysd…tot snel!
Mariana
Wat heerlijk om in het buitenland te wonen!!! Woon je daar vanwege werk, is het je afkomst? Leuk hoor! Helaas ik ga naar Turkije (hoe kan het ook anders) dus je zal mij dit jaar niet tegen komen op Gran C. Maar wie weet ooit!!
x
hola,
Neej ik woon hier, omdat het heel mijn leven al mijn grote droom was, die ik dus waar heb gemaakt. Officeel ben ik nederlandse maar ik voel me meer spaans… Ben bikini s wezen shoppen maar heb nix gevonden, volgende week weer, kga net zolang door todat ik wat heb. Vanochtend in het zwembad geweest, kdee een bommetje van de duikplanlk, dat doe ik dus nooit meer in bikini, je kan je wel voor stellen hoe het eruit zag, haha gelukkig was er bna niemand in t zwembad…
turkije is ook heel mooi ja, maar spanje ligt me meer in t hart…kga wel om het jaar even naar turkije een maandje op vakantie…
hasta luego! mariana
Deze topic moet weer even naar boven ![]()
Heeft niemand meer een nieuwe bikini?
Of (nog beter voor ons) blunders
?
Ik loop nu wel te zoeken, ben een btje aangekomen(oeps!) en nu pas ik denk ik mn bikikni’s niet meer, denk ik. Eerst maar s ff passen van de week, want anders moetik een nieuwe hebben!!!
Jullie horen van mij!!
![]()
Zag pas in de winkel die ene bikini die ik op het oog had. Vond de kleuren een beetje tegen vallen. Ach, heb er ook nog 3 liggen. Pas er nog wel in al is het wat gevulder dan vorig jaar ;). Maar zijn ook nog niet weg he, gaat allemaal goed komen. Zo niet, dan pech!
Meestal koop ik elk jaar er 1 bij juist omdat mn maar iets moeilijker is! Maar ik heb er nu iets van 4 dus echt nodig is het niet, maar wel leuk! Eerst maar eens passen dus!!
![]()
Koop eigenlijk ook ieder jaar een nieuwe. Weer even iets anders. Gewoon voor de heb dus
.