Bikini-time

@Sev: Even uitleg? Nou, volgens mij is dat het bovenstukje van een bikini. :lol:

Nee Bep, nog niet. Heb nog niets leuks kunnen vinden, waar ik mijn tweeling in kwijt kan.:confused:

Roanna: Helemaal goed, ik heb mn tweeling altijd in de draagzak…

Mijn vriendin had een keertje zo’n cremetje gebruikt namelijk en die werd oranje… Vooral haar handen, haha

Ben ook wezen kijken voor een bikini,maar het valt me op dat de kleinere maatjes veelal met vullingen zijn en dat wil ik dus niet,dus nog even verder zoeken

:nod: :nod: :nod: :king: :king: Ye Yes Yes, geslaagd 3 nieuwe bikini’s gekocht bij Live** hartstikke leuk en gewoon met een normaal broekje in plaats van zo’n holveter…met mijn maatje 46 ziet dat er niet uit… en een E cup is daar dus te groot, zit in een D cup, hartstikke gave bikinis daar en ook nog te betalen ook
ikkeishelemaalblij hoi hoi hoi

Ohoooh, ikke is helemaal jaloers!! Kan helemaal niets leuks vinden qua bikini dit seizoen!!

Maar ik heb een nogal kleine maat en alle bikini’s beginnen ongeveer vanaf C ofzoo.

@Viva, welke heb je gekocht??

x

Cyn, ik heb een wit met groene bladeren gekocht maat 46, een grijze met rode bloemen 46d en een bruine met roze en bruine strepen op het bovenstukje 46d helemaal geweldig… die witte met groen was 29,92 en die andere 2 35 euro per stuk, zitten geweldig…en er zou bij l***a nog meer binnen komen…dus ik ga nog een keertje kijken.
Chris ze hadden ook kleine maten dus met een A en B cup volop, de leukste ook van espr
t…
groetjes Viva

Super zeg!! Die maat moet ik ook, alleen een Etje… Dus ik ga morgen ook maar weer kijken!! Ik had vorige maand al wel een zwarte met paars van Esprit 39.95…

x

Ik heb normaal ook E, maar die was echt te groot, de beugel belande op zo’n 10 cm boven mijn navel…gaat hem dus niet worden…

gr. Viva

Zucht… Alle bikini’s zijn zo duur… Ik wil niet gierig zijn, maar 40 euro voor zo’n lapje stof… Natuurlijk moet ik er wel 1 kopen, wil wel zwemmen, maar ik heb het er niet graag voor over !

heb leuke gezien van brunotti. Hopelijk hebben ze het nog in mijn maat.

40 euro valt nog mee, ja in guldens wordt je er niet vrolijk van, maar ik zag een leuke bij bonnie B nou 89 euro, nou echt niet, ga wel in mijn bloodje (ahum) nou ook niet hoor maar dat vind ik helemaal belachelijk, dat is gewoon 200 gulden .

Maar een beetje lingerie is ook niet meer te betalen, een bh voor 30 euro is heel gewoon en dan een slip en string gewoon 13 euro, waar hebben we het over.

gr. Viva

Zit er zeker een goud randje aan Viva :biggrin:
Ik vind zulke prijzen ook niet normaal

Nee geen gouden randje helaas, ik heb niet zo’n makkelijke maat, zit altijd met een cup maat E (nu toevallig een keer D) en een wat groter broekje, dus niet alles past, als je dan een bikini hebt met mijn voorwaarden dan betaal je dus. Zag bij de Hema ook leuke bikini’s maar die passen mij eenvoudig niet, maar ben je ook 35 euro kwijt.

Het valt mij op dat veel bikinis dit jaar met vullingen zijn. Dat heb ik juist niet nodig !!!

@Besmile
Bij de meeste kun je die vullingen er gewoon uit halen

Marion, ik heb ook wel eens een bikini gehad met vullingen cup E he, waar praten we dan over, heb je dus echt geen vullingen nodig, vult al vanzichzelf zeg maar, maar als je dan die vullingen eruit haalt, hou je geen pasvorm meer over.
Jammer is dat hoor.

gr. Viva