Bijzondere accommodaties westkust

Ik vertrek op 19 oktober voor een (heel) klein weekje naar Ierland.
We vliegen op Cork, huren daar een auto en gaan dan richting Dingle en Kerry voor een rondreis.

Tips zijn uiteraard welkom, maar ik ben ook benieuwd of iemand daar bekend is met bijzondere accommodaties om in te slapen? Zo kun je in Schotland bijvoorbeeld in een vuurtoren overnachten, elders heb ik wel eens in een klein huisje op een klif overnacht. Kortom: een bijzondere accommodatie of bijvoorbeeld een heel mooi gelegen accommodatie, daar zijn we naar op zoek.

Ik ben al even wezen googelen, maar daar word ik niet veel wijzer van.

Je zou eens kunnen kijken of je nachtje op de Aran Islands kan verblijven… Liggen net voor de kust bij de Cliffs of Moher. Dan heb je wel een stukje authentiek Ierland (voor zover dat nog bestaat).

Bedankt voor je antwoord Theiz.
Ik zal eens kijken of we daar iets mee kunnen. Hangt ook even af van de weersomstandigheden. Mijn reisgenoot heeft nogal snel last van zeeziekte :slight_smile:

Is maar klein stukje varen hoor. Valt best te doen met pilletje!

Via Wereldwijzer app

Heb je de ‘Irishlandmark’ website er al op nagekeken ?

Of :
Lonely Planet’s lijsje ‘Ireland’s top 10 unusual places to stay’.
Vermeldt ook enkele accomodaties aan de Westkust, in Mayo en Sligo. Maar, is vast te ver van je reisroute.

Bedankt voor deze links Line. Ik ga er nu direct naar kijken (mailtje gemist dat er een reactie op deze post gekomen was, vandaar deze late reactie van mijn kant, sorry).