Hallo,
We zijn komende zomer van plan een camperreis te maken Denver/Denver, met onderweg Grand Teton, Yellowstone, Mount Rushmore en RMNP.
Nu is mijn vraag, weten jullie of je op de campings ook een tentje naast de camper mag zetten? Alvast bedankt.
Meeste campings laten dit toe, sommige rekenen extra, en voor sommige maakt het niet uit, omdat het deel uit van de plek / prijs per nacht.
De prijs per nacht is meestal voor 2 personen en soms voor 4 personen en als er plek is voor een tent dan kan je, je tentje opzetten.
Ik ben nog geen camping tegen gekomen die er moeilijk over deed, maar zou het aangegeven als je plek reserveert of wanneer je aankomt.
Hebben wij een paar keer gedaan met de kinderen en het was geen probleem. Een paar keer moesten extra betalen vanwege de aantal personen per plek.
:vak02:Peggy
Let op dat op sommige campsites de campers alleen een lap asfalt krijgen, dus dan is het wat moeilijker op de tent in de grond te nagelen, laat staan het comfort. ![]()
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben blij te horen dat het meestal geen probleem is. Ik las nl dat er niet meer dan twee ‘verhicles’ op één plek mogen en dat een camper voor twee wordt gerekend. Zou het nog per staat kunnen verschillen? Ik hoop dat we niet teveel van die (betonnen) RV-camps hoeven te nemen, het liefst sta ik op Stateparks. Maar wat dat betreft heb ik alweer een volgende vraag over de generator, maar die stel ik maar in een nieuw topic, anders lezen anderen hem niet.
Nogmaals dank.
Het zal niet heel veel per staat verschillen. Campings zijn geheel vrij om hun eigen beleid hiervoor op te stellen, daar bestaan geen wetten voor (hoogstens de wet van vraag en aanbod). ![]()