Bijna de hele klas weet het

vandaag vroeg een half turks meisje uit mn klas aan medeleerlingen of ze een vriend hebben.

toen zei ze over mij:
van jou weet ik het al met je 2jarige Turk (zo ongeveer)

daarop vroegen medeleerlingen het eea
ze hebben nog niet echt lullig gedaan
ben benieuwd hoe het verder gaat

weten jullie medeleerlingen ervan?
ik zit net in de 1e klas van de opleiding secretaresse en wilde dus eigenlijk niet dat iemand het wist, omdat je toch nog bijna 3 jaar met deze meiden in de klas zal zitten

Ik zou me er niets van aan trekken!! Je moet gewoon trots op je relatie zijn of het nou een nederlander, turk of voor mij part een eskimo is!
Je maakt toch zelf je keuzes voor de toekomst?? daar heeft een ander niets mee te maken.

Hoe normaler je er zelf mee omgaat, gaan anderen er echt niet over vallen.

Jou situatie is nu eenmaal zo, dus maak er het beste van!! Ook al zie je hem niet zo vaak, je weet zelf wel hoe het zit!!

Dat half turks meisje zal er volgens mij zeker geen probleem van maken omdat ze zelf uit een mix gezin komt!

Veel succes ermee!

ik zou zeggen : jammer dat je er niet eerder eerlijk voor uitgekomen bent. Het is toch niet iets om je voor te schamen ? En van op of aanmerkingen van mensen moet je je echt niks aan terekken daar moet je boven staan ! Suc6 verder

liefs

:wub: Ik vind het ontzettend jammer dat mensen niet open en eerlijk voor hun relatie uit kunnen of durven komen. Het gaat verder toch niemand iets aan met wie jij een relatie hebt. Je moet je er zelf gelukkig bij voelen. Het maakt ook niet uit waar iemand vandaan komt.

Het is alleen wel jammer als je elkaar wat minder kunt zien, dan dat je een relatie in eigen land hebt. Maar het houdt je relatie wel spannend als je iedere keer weer toeleeft naar het moment dat je elkaar weer gaat zien.:wub:

Sterkte allemaal.

@Turkije-fan: Wat maakt het uit als ze het weten… En als ze lullig doen, weet je gelijk wat je aan ze hebt!! Mijn vriendinnen/klasgenoten wisten het ook… en de meeste daarvan deden heel lullig… En als ze dat doen dan zoeken ze het maar uit!! Als jij nou gelukkig bent!!!

Mijn klasgenoten weten het ook niet, die hebben het alleen maar over de problemen van hun dochters van 14 enzo… Dus ja ik ben de jongste!!

x

ik heb het aan 2 meiden vertelt.

waarom zal ik het aan iedereen vertellen als ze toch mn vriendinnen niet zijn. ik ken iedereen nog helemaal niet zo goed.

andere reden dat ik het niet vertelde, omdat ik bang was dat iedereen me ermee zal gaan pesten. met deze meiden zit ik nog 3 jaar in de klas.

voordat ik mn vriend leerde kennen was ik ongelukiig en ik was bang dat als ze me zouden pesten dat ik weer ongelukkig zou worden, maar ik weet dat dat niet zo is. het zal dan wel even pijn doen, maar dat zal wel snel verdwijnen.

Ja maar dat is toch geen reden om iemand te pesten?? Tenminste dat vind ik… en kan me ook echt kwaad maken om de mensen die dat doen!!!

Je vriend ziet er hartstikke leuk uit, daar moet je toch trots op zijn!!!

x

nee dat is zeker geen reden om iemadn te pesten, maar zulke mensen zijn er wel

en wat betreft dat laatste meen je dat? :unibrow: :wink: :tongue: :lol:

Ik wou het eerst ook niet vertellen omdat ik bang was voor de reacties. Toen keken ze in me agenda en vroegn wie die jongen was … dus toen gewoon verteld…
En nu reageren ze heel leuk… vragen hoe het gaat, of ik hem gesproken heb… ze vinden het eigenlijk best interessant. Ben ik echt heel blij mee. Maar heel veel succes, je kan er het beste gewoon voor uit komen. Waarom verborgen houden terwijl het zoiets moois is. Het is moeilijk maar jij weet wat jullie voor elkaar voelen en hoe het zit. Sterkte meis

Ja meis, dat meen ik!!! Al moet ik zeggen dat er heel wat leuke turken zijn… en daar heb jij er 1 van!! Weer gelukkig met hem, en negeer domme reactie’s van meiden!!! Is gewoon dom gedrag!!!

x

heey meis…je moet je er echt helemaal niks van aantrekken 9 van de 10 meisjes zouden in jouw schoenen willen staan want het is toch heel wat om een relatie staande te houden als je geliefde in een ander land woont ik heb het ook vaak gehoord hoor van ja dat duurt nooit lang…maar je moet daar gewoon boven staan…en nu ze het toch weten nou en als jij maar gelukkig bent daar gaat het om…

groetjes ment

inderdaad zijn er heel veel leuke Turken

vandaag zat ik tijdens de les op msn. het half Turkse meisje was er ook. eerst vroeg ze iets over mijn msnnaam. later begon ze over sex.

op het laatst zei ze met hoofdletters: Turken willen een schoon meisje!!!

ik weet niet of ik dat lullig moet opvatten, maar ik trek me er gewoon niks van aan

Hoi,

wat vervelend voor je dat ze zo reageert. Maar het zegt meer over haar dan over jouw hoor. Blijkbaar heeft zelf niet zo`n interresant leven. Je moet je er zeker niet voor schamen dat je een turkse vriend heb. En ik denk ook niet de jouw klasgenoten er een probleem van gaan maken hoor, of jouw er mee pesten. Gewoon lekker verliefd blijven en genieten!!!

Gr Rachel :finger:

meis aub lat haar praten want het is gewoon jaloezie meer niet zeg tegen haar dat ze met wat beters moet komen dan commentaar geven want blijkbaar zegt ze dit allemala om je te kwetsen terwijl di tjuist een mooi iets is

gr ment