Bijeenkomst Dordrecht

Bij deze een topic voor de mensen die in dordrecht naar de bijeenkomst zijn geweest.

Groetjes
Yessicasxm

1 like

Oké bedankt Yessica, ik ben benieuwd wie er als eerste een uitnodiging krijgt en hierop vermeld. Succes allemaal…:wereld:Bert

ik heb nog niets gehoord deze week zal ik meer weten.
ik wordt gek van het wachten.

Hey daar,

Nou ik heb ook nog niets gehoord. Maar dat zal van de week wel komen.
JA of NEE ben erg benieuwd.

Ben ook erg benieuwd hoeveel mensen uiteindelijk hebben gesolliciteerd, ik heb begrepen dat er best veel hebben afgezien van het avontuur.

Nou ja, afwachten maar.

Succes allemaal.:dag:

Hier nog iemand die met smart zit te wachten… :zon02:

Twee collega’s van mij zijn gebeld om op gesprek te komen.
Hoe staat het bij jullie?

Hier nog geen foon of mail !?
iemand anders… :dag:

Hoi mede lotgenoten, ik ben nieuw op dit forum en ga er voor 99 % vanuit dat we het over dezelfde functie hebben!
Ik heb ook tot op heden, donderdagavond 25 augustus 2011, 22.45 uur nog niets gehoord.
Ik heb wel van een andere sollicitant gehoord dat ze uit was genodigd voor een soll. gesprek,echter haakte ze op laatste moment af.
Volgens mij moet het morgen vrijdag 26/8 bekend worden, dus nog even een dag in spanning.
Veel succes allemaal en misschien tot later!
Gr. Ruud F.

Hoi iedereen ook ik ben gisteren telefonisch benaderd dat ik door de briefselectie heen ben gekomen en heb een afspraak voor volgende week dinsdag… weer een stap genomen…:wereld:

ik heb nog niets gehoord en wordt en gek van het wachten. IK denk dat ik er iets te veel zin in had

Hoi Martijn en anderen,
ik zit ook nog steeds te wachten en de spanning stijgt!
Maar je moet maar zo denken, zolang we niet afgebeld zijn zitten we nog in de race!
Succes!
Ruud.

Hai…
Nou :frowning: geen mail en geen foon…
Hier zitten we ook te balen, week 34 is zo goed als ten einde en geen bericht terwijl je dan toch echt op mail zit te wachten (ja of nee), wij hadden er ook veel zin in…
Wat ik wel vreemd vind is dat er mensen gebeld zijn op verschillende dagen, terwijl er mailcontact zou plaatsvinden in beide gevallen. Als organisatie moet je toch zorgen dat dan alles in 1x een afwijsmail krijgt en de desbetreffende personen een uitnodiging?!.
Zou het ook wel erg wrang vinden als je nu vandaag helemaal niks hoort.

Fijn weekend allemaal!
de vrouw van…

HELAAS, de mail valt in mijn postvak terwijl ik de vorige zat te schrijven!
ALsnog een fijn weekend…

he hoi,
Ook wij hebben een negatief bericht gehad. Gingen er niet van uit; maar balen we erg. Martijn; hoe is het bij jou? groetjes eva

toch jammer nodigen ze de beste niet uitlol2 Ik heb ook pech, baal er enorm van. Sterker nog ik had ook nog een andere sollicitaie lopen en die is ook op niets uitgelopen.

Wat een rot weekend

Ja mensen sorry dat het voor jullie niet is geworden wat je hoopte en tot mijn spijt ben ik geloof ik de enige op dit forum die wel een uitnodiging heeft gekregen. Misschien omdat ik voor de post van financieel solliciteerde en het is al vaker gebleken dat daar niet veel animo voor is. Jammer is dat er dus personen zijn die wel gesolliciteerd hebben, benaderd zijn voor een gesprek en het dan alsnog afzeggen. Dat snap ik niet helemaal. Ik wens jullie in ieder geval succes met mogelijke volgende pogingen en ik hoop dat ik door het gesprek kom. Ik heb al drie keer een mogelijkheid voorbij laten gaan maar de ambitie is altijd gebleven en ik denk dat ik er nu echt voor ga.
Sterkte dit weekend maar wie weet komen er nog kansen… succes en duim maar voor mij…
Gr. Bert:wereld:

Ik ga er inderdaad ook vanuit dat mijn afwijzing in de mail op het werk zit. Ook hier was een collega die twijfelde of hij wel naar het gesprek moet gaan. Ik heb hem gezegd dat hij wel moest gaan. Ik heb toch het gevoel dat sommige het gewoon probeerden en die er doorheen zijn gekomen.
Bert ik zal voor je duimen, het zou toch geweldig voor je zijn!!

Hoi, medesollicitanten, ik kreeg helaas om vijf voor vijf ook een een negatief bericht, terwijl ik dacht dat ik de beste brief allertijden had geschreven.
Maar goed het leven gaat verder het zal wel zo moeten zijn omdat er iets beters voor je is weggelegd!
Gelukkig hebben we hier ook een mooie zomer.
Gr Ruud:

Sorry, Honda CX 500e
Veel succes met je gesprek!
Gr. Ruud

Hoi iedereen

Ik had gehoopt op dit forum meer mensen te treffen die een uitnodiging zouden hebben gekregen. Ik weet nog steeds niet hoeveel er echt gesolliciteerd hebben uiteindelijk maar stel dat het in het slechtste geval 50% is geweest dan zijn er nog 250 briefschrijvers. Dan wordt het een soort Hollands Talent, iedereen is goed genoeg om door te gaan naar de volgende ronde maar er is maar plaats voor een klein deel. Voor mij zijn jullie sowieso kanjers dat je het al aan hebt gedurfd een brief te schrijven.
Ik ga mijn best doen op het gesprek en hoop dat ik nog een ronde mag halen.

Phoenixfreeze en Ruud en anderen bedankt alvast voor jullie steun en ik laat weten hoe het afloopt, jullie niet treuren want mogelijk komen er nog kansen.
Groetjes :wereld: Bert