Hallo allemaal! Ik ben een 38 jarige single vrouw en ben al op verschillende reizen geweest, oa in Spanje Italie Egypte Marokko en zo nog meer.
Ik laat mij tegenwoordig niet meer tegenhouden met het feit dat ik single ben, ik ga gewoon alleen op vakantie en dat is hartstikke leuk!
Graag wil ik veel van de wereld zien, reizen maakt wijs is een van mijn motto’s.
Het budget is beperkt maar we doen het met wat we hebben en heb daarmee veel plezier!
Hoi Vera, welkom op Wereldwijzer! Wat goed dat je gewoon alleen op vakantie gaat, dapper hoor.
Dank je wel Zaan.
Heeft niets met dapper zijn van doen hoor!
Als ik toch moet wachten op mensen die met me mee gaan op vakantie kom ik namelijk nooit ergens!
Belofte maakt schuld, iedereen wil mee, maar uiteindelijk is de wasmachine stuk/ kinderen ziek/ werk opeens belangrijk/oppas niet voorradig/ partner het er niet mee eens…etc etc.
Ik heb 4 jaar geleden met knikkende knieen voor het eerst alleen een vakantie geboekt en het is erg leuk!
Je hebt zo contact met mensen en je hoeft met niemand rekening te houden, je doet precies wat je wil wanneer je het wil ![]()
Groetjes
Wie weet kun je hier anderen inspireren hetzelfde te doen ![]()