Poll van de maand (Juni 07): Ik ga op vakantie/reis met...

Met je man, vriendin, hele familie, alleen…soms is het een keuze soms niet. Maar toch…met wie ga jij meestal op vakantie? Stem hierboven! Is het verschillend per vakantie, neem dan het antwoord dat het meeste voorkomt. Je kunt je keuze eventueel hieronder toelichten. In juli weer een andere poll!

Eigenlijk altijd met mijn man. Mijn man gaat vaak voor zaken wel alleen weg, maar vakantie altijd samen.

Tegenwoordig is dat met het gezin (twee kleine kids :D) en soms wat familie mee…

Sinds ik vrijgezel ben meestal alleen :frowning:
1x weg geweest met reisgenoot die ik via internet heb leren kennen

Hoi hoi,

Ik ga nu alleen omdat de situatie nou eenmaal zo is, maar heb daar absoluut geen moeite mee, heb dat al vaker gedaan. Tijdens het reizen kom je toch altijd wel leuke lui tegen waar je wat mee gaat eten, op stap of een leuk uitstapje kan maken. Daarnaast is het ook gewoon heerlijk om geen verantwoordelijkheden te hebben naar anderen en gewoon echt te kunnen doen wat je zelf wilt… dus ook wel eens helemaal niks, gewoon ergens in de tuin van een guesthouse of mooi park genieten van een goed boek… heerlijk :D.

Groetjes!

hmmm normaal met partner en/of vrienden. Dit jaar wegens omstandigheden hopelijk met vrienden, maar weet niet of mensen concreet willen, anders mss met mensen die ik via via heb leren kennen. Doel dit jaar: Sziget festival in Budapest :stuck_out_tongue:

Buiten Europa met mijn gezin - Binnen Europa met mijn gezin en familie

Met mijn gezin (dus ouders). Ik heb nog geen partner, ik ga liever niet alleen en waarschijnlijk ben ik nog iets te jong om samen met vrienden op vakantie te gaan (ben nu 14).

Lekker gezellig met m’n vrouw. Met z’n tweeën een prima vakantie houden.

Ik ga alleen met een groepsreis mee, heb ook al wel alleen gereisd maar naar india hebben mijn ouders dat ik liever met groepsreis mee ga :wink: en das ook wel gezellig!