Bij Cleartrip of IRCTC treinreis boeken?

Hey,

Wij gaan van 25 mei t/m 20 juni naar Inida, we zijn vrij om te gaan waar we willen… Het plan (wat tussentijds gewijzigd mag worden) is van:
Delhi-Rishikesh-Delhi-Jaipur- ?? - ?? - Mumbai.

Van Mumbai vliegen we weer teug…

Nu willen we met de trein naar Haridwar/Rishikesh… De site van IRCTC vind ik echt verschrikkelijk! e-ticket of i-ticket… treinen die niet herkend worden erg lastig…

Nu ondekte ik net Cleartrip.com, ziet er veel beter uit!

Heeft iemand ervaring met deze site? En kun je de kaartjes gewoon uitprinten en meenemen?

Alvast bedankt…

Hmmm… geen ervaring met Cleartrip…
Misschien even doorbijten met IRCTC. Zelf kwam ik er doorheen, werkt allemaal uiteindelijk. Gebruiksgemak enzo is, helaas, vergelijkbaar met loketten en rijen op Indiase airports en stations dus ‘wen er vast maar aan’ lol2

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Ik bereid me idd op het ergste voor!!!
dan kan het alleen maar (nog erger zijn) meevallen…haha…

Ben er bij Cleartrip bijna doorheen… ze vragen 20 Rs meer…

Ik heb inmiddels kaarten gereserveerd en betaald…

Moet nog wel wat andere treinreizen reserveren denk ik, maar niet te veel…

Ik vondt Cleartrip een erg fijne site, even aanmelden en je tickets heb je binnen een dag in de e-mail inbox zitten!

Zelf cancelen is geen probleem, je geld wordt binnen 14 dagen teruggestort! Je hebt alleen wel een creditcard nodig voor het boeken.

Let wel goed op dat er op je ticket CONFIRMED staat en dat je stoelnummers erop staat. Als er confirmed staat maar geen stoelnummer aangegeven is zul je alsnog grote problemen ondervinden wanneer je op de trein stapt. Zonder pardon wordt je weer uit de trein getrapt.