Wie heeft er ervaring met bezoekthailand.nl ik heb namelijk daar een leuke reisje gezien en ben benieuwd of andere goede ervaringen hebben.
Ik zoek ook nog 2 vliegtickets naar Bangkok lijkt wel of het nu duurder is dan een paar weken geleden dammm. Wij willen begin november wat denken jullie nu boeken of toch nog even wachten tot september?
Nou ik heb ff gesurfd op www.tix.nl en willekeurig een datum ingetikt!
zag al tickets van € 645.17 met Turkish Airlines !
(vertrekdatum )Donderdag 8 november en terugvlucht van uit Bangkok op ma 26 november als voorbeeld!
Op het moment dat je een mooi ticket ziet wat binnen je budget valt gewoon boeken. Je kan met tickets alle kanten op de prijs van nu is zeer zeker geen prijs van later…
Nou Camilla als je dit leest zou ik niet aarzelen en meteen boeken! nog 3 stoelen over prijs per ticket =€ 691,17
Amsterdam (AMS)
Vertrek do 01-11 14:40
Emirates 148 Bangkok Suvarnabhumi airport(BKK)
Aankomst vr 02-11 18:40
Overstappen in Dubai (DXB) 1 stop 22u 0m Bangkok Suvarnabhumi airport(BKK)
Vertrek vr 16-11 02:25
Emirates 419 Amsterdam (AMS)
Aankomst vr 16-11 12:40
Overstappen in Dubai (DXB) 1 stop 16u 15m Vluchtdetails
Alleen bij Vliegtarieven.nl: Voor dit tarief mag u bij Emirates max.30 kg bagage meenemen zonder extra kosten. Doorsturen
PrijsdetailsPassagierstypeAantalPrijs ticketTaxen & toeslagenTotaalVolwassene1€ 658,00€ 48,17 € 706,17Totaal1€ 658,00€ 48,17€ 706,17 Van € 706,17 ,nú
€ 691,17
per persoon
Subtotaal € 691,17
Nog 3 stoelen
U kan deze tickets boeken bij www.vliegtarieven.nl
Best mooie prijzen George maar voor 713 met overstap en 725 rechtstreeks met China :cheer::cheer: voor zo weinig prijsverschil liever rechtstreeks toch :chin:
Dank jullie voor de info en indd dan betaal ik liever een tientje meer voor een rechtstreekse vlucht. Ik zag bij bmair ook vluchten van Egyptair 650 euro dus ik ga ze zo een mail sturen.
Ik zat wat tours te kijken en bij bezoekthailand waren deze wat ik tot nu toe heb gezien het goedkoopst.
En dit willen wij samen doen bij terugkomt in Bangkok na 14 dagen kunnen we nog bekijken om naar Chaing Mai te gaan vlucht is namelijk niet inbegrepen natuurlijk.