Bezoek aan Cebu bij mijn vriendin 9april a.s.

beste Leden,

I ga a.s. 9 april op bezoek bij mijn vriendin welke ik sedert een aantal maanden heb leren kennen via internet. Leuke meid die zich direct wil binden aan mij. Familie is ook helemaal voor in deze. Er is al sprake van verloving en trouwen. Gaat best wel snel voor nederlandse begrippen. Maar moet wel zeggen dat het contact heel goed is. Ik ga dus kijken hoe het contact verloopt als ik daar ben. Heeft iemand leuke sugesties wat leuke dingen zijn om zeker te doon in Cebu. Ik zit zelf in Lapu Lapu in het kiener app. Zou het ook leuk vinden als ik daar enige nederlandes zou kunnen treffen om zodoende ook meer te weten te komen over het leven daar. En hoe betrouwbaar deze vrouwen zijn in het algemeen. groeten Elmar

Mijn vriend en vriendin zijn nu een half jaar in cebu.

Oke en waar zitten hun ongeveer, want Cebu is onwijs groot en verdeeld over geloof ik twee eilanden

ben daar getrouwd en woon te san pedro laguna vertrek terug te 1 juli de vrouwen zijn heel betrouwbaar en doen alles voor u wenst je meer te weten je mag altijd een berichtje sturen naar yamaha-1300@hotmail.com grtjs chris

Snap ik dat je vriendin zich direct wil binden aan U, en defamilie dat goed vind. Zo een unieke kans om met een buitenlander te kunnen trouwen is de droom van veel filipinaas en die laat men zich niet graag ontglippen.
Ik raad mensen altijd aan ga als het maar effen kan niet in een hotel zitten, maar probeer bij het meisje in kwestie zelf thuis te verblijven. Ook al is men vaak klein en armoedig behuisd, toch doen.
Zo krijg je een goed beeld van het reilen en zeilen binnen de familie, en ook eventueel verborgen zaken als kinderen of meerdere vriendjes komen zo eerder aan het licht. Meeste filipinaas zijn zeer betrouwbaar ,maar er zitten ook altijd rotte appels in de mand.

Cebucity ligt zeer centraal, je bent met de fastferry snel in Bohol en Panglao om daar uitstapjes te maken. Of pak de bus naar het noorden van het eiland Cebu en dan met een bootje naar Bantayan of Malapascua is ook leuk voor paar dagen
Veel succes met je relatie :dag: