Bezitterigheid/jaloersheid!?

Sin Dan voorlopig maar niet samen wonen :wink: hahahah We zullen zien en het mee gaan maken, moet zeggen dat ik een hoop verwacht bij ons en een hoop troubles kan bedenken maar dat hij mij dat soort dingen gaat vertellen verwacht ik niet maar goed ik zal hem toch eerst nog beter willen leren kennen voordat ik echt ga samenwonen en trouwen. Je blijft toch altijd in iedere situatie tegen dingen aanlopen die je niet verwacht hoe je je ook voorbereid, en dat zullen vast bij ons weer andere dingen zijn dat ik denk HUH???

Mijn man was voorheen ook nooit zo hoor (tenzij we bij zn familie waren) maar na het trouwen ook meer en meer.
Nou draag ik van mezelf gewoon geen korte rokjes ofzo, kan het gewoon niet hebben :wink: maar bvb decollote heb ik nog weleens, daar moet ik nu wel extra op letten. Naja liever dat, dan 200 starende turken waar je je ongemakkelijk door gaat voelen :wink: :stuck_out_tongue:

Hee herken wat je zegt missy may.
Voor dat we trouwde, was mijn man ook bezitterig en snel jaloers. Na t trouwen is t alleen maar meer geworden. En idd wij hebben ook een discussie gehad over korte rokjes/jurkjes.
Kreeg de opmerking: iedereen ziet je ondergoed…vond dat onzin, zo kort was t niet, en daarbij , wie is er geintereseerd in mijn ondergoed lol2?
Zo zijn er meer van die kleine dingen. Ik denk dat t belangrijk is, om duidelijk te maken als ik t er werkelijk niet mee eens ben. Er verandert dus idd wel wat als je eenmaal getrouwd bent, maar vind het tot nu toe niet storend. Op sommige momenten is het zelfs wel schattig dat macho gedrag. T geeft me vaak ook een veilig gevoel. Als mijn man in de buurt is zal me nooit iets overkomen (lastig gevallen worden ed) omdat hij altijd wel op me let.

Wel heel knap dat jullie daar zo mee omgaan petje af hoor ik zou het niet kunnen denk ik, maar ik weet nou niet of ik zulke extreem blote of sexy kleding draag, denk dat dat wel mee valt.

Ik snap het wel dat het misschien schattig is hoor als ze niet willen dat een andere man naar je kijkt en net wat miss maya zegt als ze constant naar je staren lijkt me ook niet prettig maar heb ik nog niet ondervonden of nog niet opgevallen soms lijkt het net of ik in een adere wereld zit met mijn askim en de verhalen hier lees, ik denk dat het ook wel te maken heeft met het moslim geloof wat mijn askim niet heeft maar ga der toch eens een gesprek over hebben hoe hij erover denkt ben nu wel benieuwd aan het worden :wink:

hey Tessa, ff voor de duidelijkheid, ik loop niet in mn blote k*** rond, zo kort zijn mn jurkjes niet eens…Maar tis meer dat B mij nu ziet als zn vrouw, en dat neemt hij serieus. Mijn man is inderdaad moslim,maar of t daar wat mee te maken heeft?? geen idee. Het is niet zo dat hij me ziet als bezit of iets dergelijks. Tis moeilijk uit te leggen. Heeft met een soort van trots te maken, denk ik.

M. is totaal niet zo… Hij is wel jaloers ten opzichte van andere mannen, maar zal zeker niet bepalen wat ik aantrek, nu ben ik ook niet het type meisje wat ik korte kleding loopt, maar een “inkijk” komt weleens voor… (overigens niet bij zijn familie… :wink: ) Maar hij zal daar niks over zeggen hoor…

Weet ook niet hoe dat zou zijn als we ooit zouden trouwen…

ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog genoeg topjes draag waar je nog nét wat ziet hoor :wink:
en het is niet zo dat mn man me dan naar huis stuurt van trek wat anders aan, zeker niet :wink: maar als het té is, laat hij wel weten dat hij het niet prettig vind.
Maar het is niet zo dat hij het me verbied ofzo, no way, moet hij ook niet proberen ook haha :wink:
Maar wat hij aangeeft, kan ik gewoon mee leven, dus waarom niet gewoon lichtjes aanpassen, als ik er zelf geen problemen mee heb :wink: (zoals ik al zei, ben sowieso niet van de korte rokjes, omdat ik t gewoon niet kan hebben qua lichaam, tenzij ik thuis rondloop haha)

ja tuurlijk :slight_smile: Het loopt altijd zoals je het niet verwacht hehe…
Maar het kan soms ook de andere kant op hoor… Ik had een keer een bikini gekocht en die ‘mocht’ ik niet dragen omdat ie te sexy is… Maar gisteren begon mn man er in eens over (ik was die bikini al langggggg vergeten joh) waar ik dat ding gelaten had… ik zoeken en gevonden, vandaag gepast… en nu vind ie het wel ‘goed’ dat ik m ga dragen LOL…

Psies, dat heb ik dus ook, gewoon af en toe wat aanpassen. maar wel op n manier waar ik mee kan leven. Ik loop van mezelf al niet half naakt rond, omdat ik dat gewoon niet nodig vind. Doe ik hier in nederland ook niet, dus waarom zou ik dat daar wel doen?

Over bikini’s gesproken, topless zonnen , hoe denken de mannen daarover?
De mijne wil t echt niet hebben dat ik dat zou doen. Deed dat toch al nooit,dus was het helemaal met hem eens.

hahaha ok nee dat zou de mijne ook absoluut niet willen hebben :wink:
maar daar ben ik zelf ook véééél te onzeker voor!
ik draag al met moeite een bikini omdat ik mezelf te dik vind dus ja :stuck_out_tongue:

Tricia volgens mij heb ik niet gezegd dat je in korte ***** dingen rondt loopt als het wel zo overkomt dan spijt me dat het is voor mij gewoon wereld vreemd en herken het helemaal niet maar daarom nog wel interessant om over na te denken hoe ik zal reageren als mijn vriend dat gedrag wel zou vertonen als je eenmaal getrouwd zou zijn, en ik heb net als mijn vriend geen probleem met het moslim geloof maar denk wel dat daar een verschil in zit wat hier misschien mee te maken kan hebben

Top less zonnen doe ik niet in omdat het simpel weg niet handig is met een kleintje om je heen, heb er geen moeite mee en vroeger genoeg gedaan omdat je dan geen afscheiding krijgt van je bikini maar als moeder vindt ik dat minder kunnen als je zand kastelen aan het bouwen bent :wink: hoe askim hier over denkt geen idee :smiley:

heey Tessa, t was van mij ook zeker niet vervelend naar jou bedoelt. Voelde me niet door je aangevallen hoor, zeker niet. ik had t wat beter moeten omschrijven. Mijn Rokjes zijn net boven de knie, dus geen mini, en dat vindt mijn man soms al te kort ahummm. Mischien heb je wel n punt als je zegt dat het moslim geloof er wat mee te maken heeft. Zal t eens navragen aan mn mannetje.

En wat betreft dat topless, idd niet handig als je zandkastelen bouwt topless. Ik verbrand snel en als ik dan huid blootstel aan de zon, die daar niet aangewend is hangen daar eind van de dag de vellen aan…auwww.
En ik heb daar geen figuur voor…Pak t lekker in…

Mijn askim was in het begin wel veel jaloerser dat valt me wel op. Soms voegen turken die hem kennen mij toe en soms zegt ie dan wel, ik wil dat je die verwijderd. Maarja hij zegt ik vind dat echt een )(&(# dus verwijder hem nou maar. Nouja ik ken die hele turk niet dusja ik verwijder m dan ook wel, maar als askim zou beginnen dat ik mn EIGEN jongensvrienden op facebook moet verwijderen zou ik daar dus écht wel tegenin gaan. Maar dat zegt ie gelukkig niet.

Gister heb ik hem mn beste vriend laten zien voor de webcam. Hij vond het helemaal niet erg. Natuurlijk zag je hem wel zo kijken van ok leuk is anders, maar hij werd niet boos of wat dan ook hij zei ik vertrouw je.
Bezitterig valt ook wel mee hij zegt wel vaak sen benimsin maar dat bedoelt ie dan op een lieve manier.

Mijn askim had een tijd geleden de ‘regel’ dat ik moest melden als ik weg ging. Ook overdag. Nou loop ik hier de hele dag in en uit en een paar dagen hou ik het nog wel vol om terug naar binnen te rennen om te zeggen dat ik even de hond aan het uitlaten ben. Maar ik hield het gewoon niet vol. Soms ben ik gewoon zo druk en aan het rennen en dan denk ik: “je merkt straks wel hoor, wat ik heb gedaan”.
Uiteindelijk even flink woorden over gehad, omdat mijn mobiel leeg was en ik spontaan bedacht had dat we toch in de buurt van het bos waren, dus best even een lekkere wandeling konden maken. Tja, dan ga ik niet helemaal naar huis om het te melden.
En voor daar vind ik het wel fijn als hij weet waar we zijn, dat hij weet waar hij moet zoeken als we niet terug komen, maar voor hier snap ik het gewoon niet zo goed.
Zal wel met 2 culturen te maken hebben ofzo, wie weet is het daar wel normaal om alles te melden. Als iemand hier zou wonen zou ik het ook wel even zeggen als ik naar buiten loop, maar dit is toch anders.

Topless zonnen heb ik zelf niet zo’n behoefte aan.

Nou zal ik dan ook es effe vertellen. Mn askim is niet echt jaloers,maar hij is wel heel erg oplettend en beschermend… Uiteraad kan dit nog veranderen,want ik ga pas sinds kort met hem… Maar ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik met jongens praat,want hij doet dit ook met meisjes… En dat vind hij ook niet erg ofzo… Mn beste vriend is ook un jongen en daar heeft hij ook geen moeite mee. Dus dat schilt al veel…Hij houdt er wel niet van als mensen naar me kijken,maar hij maakt zich er ook niet echt druk om. Als hij wel ergens boos om is,dan laat hij dit gwn niet merken en komt het er laterna un keer uit. Dat vind ik zo vervelend,want dan zit hij maar te mokken en zegt het me niet!! Ik heb hem ook duidelijk gemaakt,dat hij het me METEEN moet vertellen als hij ergens mee zit… Nou dat zal hij dus doen… Ik was in turkije en toen belde mn ‘ex’ me de hele tijd… Is niet echt un ex ,maar was mn vorige vakantieliefde ook uit alanya… Dat was niet serieus,maar blijkbaar voor hem wel. En toen heeft Sezgin hem dus teruggebeld om hem duidelijk te maken dat ik hem niet meer wil enzo. Hij zei het allemaal heel rustig enzo dus okejj… Hij vind het wel niet leuk als turkse jongens mij toevoegen en ik ken hun helemaal niet. Hij heeft dan liever ook niet dat ik ze accepteer. Ik accepteer meestal gewoon iedereen en dan bekijk ik hun profiel en als ik ze niet ken verwijder ik ze… Maar dat wil niet echt doordringen… hij heeft me ook 1 keer mn wachtwoord gevraagd van facebook… Hij wilde dus kijken of slechte jongens?? mij hadden toegevoegd. Ik heb hem dit uiteraard niet gegeven en heb hem ook gezegd dat ik dat helemaal niet leuk vindt dat hij me dat vraagt!! ik zei tegen hem dat hij me dan niet vertrouwde enzo… Ja toen krabbelde hij toch wel terug en hij wou mn wachtwoord niet meer want hij vertrouwde me. Hij geeft me wel meteen zijn wachtwoord,maar dat hoef ik ook niet!! We waren ook un avond in de discotheek en ik was samen met hem aan het dansen… Er stond un turk tegenover ons en die had zn mobiel op mij gericht met de flits aan. Het viel dus over duidelijk op dat hij mij aan het filmen of fotograferen was. Sezgin zag dit en werd dus beetje geirriteerd,hij loopt erheen en vraagt gwn netjes wat hij aan het doen is. Nou hij was gewoon de discotheek aan het filmen? Ehm ja hoor… Maja daarna deed hij het wel niet meer. Sezgin blijft hier gelukkig rustig onder en gaat niet meteen schelden ofzo! Laterna deed deze man weer hetzelfde,maar toen keek sezgin hem kwaad aan en hij deed meteen zn mobiel weg haha. Maar samengevoegd is mn askim dus nu niet echt jaloers, hoop dat het zo blijft. Overal mn kleding enzo heb ik het nog niet over gehad met hem maar dat komt nog wel!!