Ik wil graag in februari/maart voor 2 á 3 weken naar Azië voor wat meer bezieling en bezinning. Ik ben al langere tijd aan het surfen voor ashrams of yogaretraites/meditatieretraites. Ik vind het echter nog best eng om dit alleen te doen, dus ik zou het leuk vinden om zo’n mooie ervaring samen met iemand te beleven.
Ik ben overigens geen zweverig type hoor maar gewoon een nuchtere, ruimdenkende meid van 26 (in februari/maart ben ik 27) maar wel met interesse op het spirituele vlak. Een reis naar Azïe én een reis naar binnen (dichter bij jezelf) lijkt me dan ook heerlijk om te doen!
Ik dacht zelf aan Thailand, India of Bali.
Zijn er meerdere die zich hierin kunnen vinden? Ik hoor het graag!
Hoi!
jammer dat ik je oproep nu pas zie.
heb je al een reismaatje? en al een ashram gevonden?
ben een meid van 22.
ik was van plan om dit begin van de zomer te gaan doen
ben benieuwd naar je plannen.
Nee, ik zat er dichtbij, maar heb uiteindelijk geen reismaatje gevonden. Ik denk dus dat ik in maart toch gewoon alleen ga. Geboekt heb ik overigens nog niet, dus als je nog mee wil…
ik wil Thailand ook zien maar India staat toch bovenaan op mn lijstje. :wub:
heb even snel gekeken en het is best prijzig, ik weet niet of dat al gaat lukken voor maart qua geld. ook omdat ik nog veel meer wil doen en zien…
wil het spirituele ook gewoon zelf ervaren, onderweg …in de kleine dingetjes die je tegenkomt…
Ikzelf zit ook al lang na te denken om een retraite te doen in Azië, het lijkt me geweldig om dit samen te kunnen delen met iemand/meerdere mensen. Ik ben 23, en net afgestudeerd als journalist. Op het moment werk in in Australië, maar ik ben van plan om rond 14 feb richting Bali te vliegen. Zouden jullie ook overwegen op Bali een retraite te doen? Ik hoor graag wat jullie plannen zijn, mocht het heel erg klikken dan ben ik wel bereid mijn schema wat om te gooien. Ik ben ook te bereiken via dijkvanroos@hotmail.com
Ik loop met dezelfde plannen, maar dan periode mei/juli 2 voor 2 maanden.
Heb dezelfde leeftijd en ben eerder al eens alleen (wel in groep) naar Thailand geweest.
Staat jouw reisperiode vast?
Gaaf dat je nu in Australie werkt! Bali heb ik zelf ook overwogen, maar daar heb ik minder opties gevonden op het gebied van retraites enzo. Mijn voorkeur gaat nu uit naar India, en ik ben van plan begin maart te gaan. Heb jij op Bali wel al een specifieke retraite gezien waar je heen wilt? Ben benieuwd!
En Esmé, helaas is mei/juli echt te laat voor mij. Maar wellicht heb je wat aan Mania, want zij wil ook liever dezelfde periode als jij!
Mijn idee naar Azië te gaan is ontzettend last-minute (omdat het werken hier me dus niet zo bevalt helaas, te weinig vrijheid), maar ik loop al een hele tijd met het plan een dergelijk iets mee te willen maken. Ik heb net even wat zitten surfen, en ik kom zelf alleen maar onwijs dure opties tegen in Bali. Mag ik vragen wat jij gevonden hebt? Misschien werkt verder praten via de mail wat makkelijker