Ja dat is ook zo, als je een stripje bijhebt zal het zo’n vaart niet lopen. Maar ik dacht even aan andere mensen die dit wellicht lezen en al Googlend op zoek gaan naar de beste slaappillen…
Maar we verpesten wel het hele topic op deze manier, de vraag was natuurlijk wat we zoal doen tijdens een lange vlucht, anders dan de standaard dingen als lezen en films kijken, niet wat we van slaappillen vinden.
Maar beste sarahdb: ik ben bang dat het merendeel toch gewoon slaapt, en de rest een boekje leest, film kijkt, puzzeltje maakt. ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog weinig orignele dingen om me heen heb gezien in vliegtuigen. Het enige afwijkende van het tot nu toe genoemde is een moeder die achter ons zat en tien uur lang bezig was een huilend kind stil zien te krijgen, maar om dat nu als 'tip’te geven…
Om nog even op terug te komen,verschillende luchtvaartmaatschappijen zoals Turkische airlines,hebben ingebouwde tvschermpjes in de stoelen.
Men kan daar naar muziek,films etc…bekijken en beluisteren)
Sex in de plee schijnt ook regelmatig voor te komen. Ik heb hier geen ervaring mee, sterker nog: ik moet er niet aan denken! :kus:
de ‘Mile High Club’ inderdaad!
Ik heb altijd een beetje moeite met zulke verhalen, in zo’n krappe ruimte zit ik alleen altijd al klem, en dan met twee én nog sex ook?. Maar het schijnt nogal vaak te gebeuren.
Al is het natuurlijk niet echt een tip om de tijd door te komen op een 12 uur lange vlucht, want wat doe je dan de overige 11 uur en 59 minuten? lol2 :biggrin:
Ik heb daar ook geen ervaring mee,Jenny!lol2lol2
Krijgen we dat, het schijnt ontzettend vaak voor te komen maar als je het vraagt ´heeft niemand er ervaring mee…!!
:lol:
Ik ben altijd bang, dat als ik een slaappil zou nemen en ik wil/moet alert zijn, dat ik dan duf ben. Vandaar dat ik liever niet aan pillen begin. Maar slaap inderdaad ook meestal maar een uurtje en dan weer poos wakker en dan weer een uurtje.
Als je je eigen beeldschermpje hebt, dan kun je ook een spelletje doen. (Zuma, online triviant, blackjack) ach en het is een kwestie van tijd uitzitten. (hahaaa nog net geen gevangenis).
De ultieme tip kreeg ik uiteindelijk van een vriend: Rubiks Kubus. :cheer:
Ik heb er uren plezier aan beleefd, helaas is hij nog steeds niet opgelost…
:wasted: Brrr nee daar wordt ik helemaal gek van, niets voor mij. Dan toch maar weer een sudoku maken lol2 of hopen op eigen scherm en uren Zuma spelen. Eigenlijk een heel dom spelletje, maar dat houd ik uren vol. >>>
Dat is het enige waar ik tegenop zie de lange, lange vlucht.
Maar goed we zijn al eens naar Kuala Lumpur gevlogen en Brazilie was ook zoiets. Dus nu gewoon 2 van die vluchten na een goede tussenstop.
Ach ja, maar dan heb je ook iets, toch? :cheer:
Je begint met een praatje met je linker buurman/vrouw, en vraagt of ze vaker in mexico zijn geweest lol2
Dan een praatje met je rechter buurman/vrouw en vraagt of ze vaker in amerika zijn geweest lol2
Het word helemaal leuk als de piloot het verkeerde bandje afspeeld en de een verkeerde eindbestemming word genoemd lol2 is mij al 2 keer gebeurt.
voor je het weet ben je zo een uur verder. dan het inflight maganzine, filmpje kijken, rondje lopen, filmpje kijken, rondjelopen, gesprekje aangaan met een wildvreemde achter in het vliegtuig als daar bekertjes drinken staan. slaapje doen :slapen: arrival kaart invullen en zo de tijd een beetje doden. De vlucht blijft word er niet korte door maar je moet toch wat doen . Slapen blijft toch mijn favoriet.
Wat een super goed idee! Door mijn hooikoorts gebruik ik die pillen ook en lig ik het liefste non stop in bed te snurken, nooit aan gedacht om ze te slikken voor een lange vliegreis. Thanks!
Ik neem mijn Ipad mee, batterijen daarvan houden het super lang uit gelukkig! Kan ik spelletjes spelen, alvast een verslag voor mijn blog schrijven of een filmpje kijken.
ik neem altijd mijn laptop, tablet, smartphone mee… en allemaal 100% opgeladen. Kan ik alles en nog wat doen omdat de meeste vluchten ook gratis wifi hebben. maar ja voor een ieder zijn eigen.
Er zijn al diverse toestellen met een USB aansluiting in de stoel, dus zelfs dat opladen hoeft straks niet meer.
Helaas heb ik nog nooit een vlucht met (gratis) wifi gehad…
Spreek de mensen naast je in de stoel eens aan, of als die je niet interessant lijken, iemand voor/na je bij het toilet. Op mijn traject naar Nieuw Zeeland (Amsterdam-Bankok-Taipei-Sydney-Auckland) ontzettend veel leuke mensen leren kennen. Al is het maar vragen wat iemand gaat doen op z’n bestemming ofzo, je krijgt vaak leuke verhalen. Gezellig een wijntje er bij en de tijd vliegt (letterlijk).