Wij zijn voor onze reis op zoek naar betrouwbare en goedkope (eventueel lokale) touroperators in Peru en Bolivia. Wij willen zelf onze bustickets, Inca Trail, Uyuni tour e.d. al van te voren regelen, zodat we niet voor de verassing komen te staan dat bijv. de bussen al is volgeboekt blijken.
Nu kwamen we de volgende website tegen en vroegen ons af of er misschien al mensen zijn die al ervaringen met deze tour-agency hebben?
Wij zijn een nederlandse organisatie gevestigd in Lima - Peru. Wat betreft de bussen en tours in Peru, wil ik deze best voor jullie regelen. Mocht u meer vragen hebben en/of informatie wensen dan hoor ik graag van u.
U kunt ons contacteren via onze site! Succes met de voorbereiding van uw reis!
@ Cuscoperu: Wat kost bij jullie de Inca Trail?
We hebben al enkele sites (lokale touroperators) gevonden waar we de Trail ook kunnen boeken, maar als jullie een betere prijs hebben…
We willen bussen, tours ed zo goedkoop mogelijk boeken en zijn bang dat dit via een touroperator (is toch weer een extra tussenpersoon) een stuk duurder wordt.
Die informatie geef ik u graag via email als u dit niet erg vindt
Wij zijn zeker niet de goedkoopste maar zeker ook niet de duurste!
Wat betreft de Inca Trail is “goedkoop vaak duurkoop” aangezien veel operators de dragers uiterst slecht betalen en de toeristen vaak ´´gegroepeerd´´ worden. Dit betekent dus dat om kosten te besparen de groepen ontzettend groot worden. Niet echt prettig, noch voor de medewerkers (koks, dragers, gidsen) noch voor de toerist. Wij betalen de dragers een eerlijk loon en u wandelt in kleine groepjes.
Onderstaand het reisschema wat wij in gedachten hebben.
Het enige wat wij tot dusver geboekt hebben zijn de internationale vluchten en de binnenlandse vlucht van Cusco naar Lima.
Wij hebben via enkele andere touroperators al prijzen opgevraagd voor busreizen en tourprijzen, maar dit viel ons echt heeel erg tegen. Mocht je een hele mooie prijs kunnen maken, dan staan we daar natuurlijk altijd voor open.
do 15-09-11 Aankomst Lima om 23:10 uur
vrij 16-09-11 Bus Lima - Ica (om …… Uur)
za 17-09-11 s Morgens excursie Ballestas eilanden
zo 18-09-11 Vrije dag Arequipa
ma 19-09-11 Dag 1 Colca Canyon excursie
di 20-09-11 Dag 2 Colca Canyon excursie
wo 21-09-11 Excursie Titicacameer ('s ochtends)
do 22-09-11 Vrije dag La Paz
vrij 23-09-11 Dag 1 Salar de Uyuni excursie
za 24-09-11 Dag 2 Salar de Uyuni excursie
zo 25-09-11 Dag 3 Salar de Uyuni excursie
ma 26-09-11 Dag 4 Salar de Uyuni excursie
di 27-09-11 Bus Uyuni - Potosi (om … uur)
wo 28-09-11 Zilvermijn excursie Potosi
do 29-09-11 Bus La Paz - Cuzco
vrij 30-09-11 Vrije dag Cuzco
za 01-10-11 Vrije dag Cuzco
zo 02-10-11 Vrije dag Cuzco
ma 03-10-11 Dag 1 Inca trail
di 04-10-11 Dag 2 Inca trail
wo 05-10-11 Dag 3 Inca trail
do 06-10-11 Dag 4 Macchu Picchu
vrij 07-10-11 Vrije dag Cuzco
za 08-10-11 Binnenlandse vlucht Cuzco - Lima om 10.55 uur
Ik kan we een prijsje maken, maar wij werken samen met Cuscoperu.nl, en ik zag dat je daar al had geinformeerd. Wij werken hier vanuit Nederland en hij heeft in Lima zijn bureau.
Ik wens je nog veel succes verder met het plannen van je reis in Peru en hoop dat je slaag om iets te vinden.
Wij staan altijd open en zijn zeer flexibel en proberen aan alle wensen van de reizegers te voldoen en vertrekken reeds met twee personen.
groetjes
Wij hebben vorig jaar een soortgelijke reis gemaakt via Remitravel, Toon Meeuwsen. Hij regelde alles, binnenlandse vluchten, Nasca lijnen rondvlucht, nachtbus reserveren, Inca trail, individueel vervoer en ga maar door. Absoluut de moeite waard hem (vrijblijvend) te informeren. Echt maatwerk.