cuscoperu

Wij willen graag in september 19 dagen naar Peru en hebben al kontakt met een travelagency in Peru genaamd Cuscoperu , is er iemand die ervaring heeft met deze mensen ? Ze hebben wel een hele mooie reis voorgesteld en goedkoper dan hier in NL verkrijgbaar .

De website ziet er in ieder geval degelijk en duidelijk uit, en door het feit dat ze vanuit Peru werken is het ongetwijfeld prijstechnisch interessant. Het lijkt erop dat ze een beetje in het gat springen tussen de bonnefooi reizigers (backpackers die alleen een vlucht boeken en hun reis ter plekke regelen) en de compleet georganiseerde reizen, die erg duur zijn en waarbij je weinig vrijheid hebt.

Het hangt uiteraard van jullie reiswensen af, ter plaatse je tours boeken is eenvoudiger dan het lijkt, en goedkoper. De toeristische infrastructuur is uitstekend in Peru. Maar ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen fijn is als ze dingen geregeld zijn, en als ze je dat in je eigen taal kunt doen.

Bij twijfel zou ik op zoek gaan naar referenties.

1 like

We zijn ook volop aan het zoeken. Heb ook een site gevonden in Peru cuscoexpeditions die organiseren ook tours.En ook goedkoop. Voor 300 US dollar kan je Machu Picchu, Heilige Vallei+overnachting in Aguas Calientes. Dit met de nodige afhalingen en terugbrengen van en naar het hotel in Cusco.Dit kan je online boeken.

Wij gaan deze zomer ook met deze reisorganisatie. De contacten verlopen tot nu toe prima. We hebben via hen referenties opgevraagd. Zodra we geweest zijn laten we hier bericht achter over onze ervaringen. Maar nogmaals tot nu is het contact soepel en verloopt alles naar wens.

1 like

Wij kunnen ook niet anders zeggen dat het kontakt uitstekend gaat en hebben een reis voorstel gekregen , dat aan onze wensen voldoet . In september gaan wij naar Peru en de door CuscoPeru voorgestelde rondreis gaan wij ook met hun doen , zoeken alleen nog een goedkope vliegticket . Hebben jullie al een ticket en zo ja , waar geboekt .
Wij zouden graag lezen wat jullie ervaringen zijn .

we hadden aanvankelijk goekope tickets gekocht via worldticketcenter.nl op internet en deze ook netjes betaald binnen 24 uur. Wat schetste echter onze verbazing. We werden namelijk gebeld de volgende dag (na onze betaling) met de mededeling dat het voor deze prijs niet zou kunnen. Ze konden wel de tickets tegen een hogere prijs geven…Hier hebben we dus niet aan meegewerkt. Het gestorte geldbedrag hebben we gelukkig keurig teruggestort gekregen. Maar nooooiiiit meer worldticketcenter voor ons.
Uiteindelijk gaan we nu via antwerpen met de trein naar Amsterdam en vliegen dan rechtstreeks met KLM naar Lima. Dit hebben we via D-reizen geboekt. Deze belde keurig netjes de dag na boeking of alles duidelijk was :). We hebben er wel even naar moeten neuzen en ook regelmatig onze browsergeschiedenis verwijderd. Succes

1 like

Ik heb zojuist contact gehad gehad met Cuscoperu.nl
Het was geen fijne ervaring.
Hun aanbieding op internet (met een vaste prijs) was plotseling 30 euro duurder.
De reden was dat de vliegtickets duurder waren.
Ondanks dit zijn we toch verder gegaan met de offerte.
Om een lang verhaal kort te maken, nadien wat over en weer gemailed waarbij
we op een arrogante manier de deur werden gewezen omdat we ons kritisch opstelden.
Ik ga ervan uit, als een klant 550 euro betaald deze mag verwacht worden dat alles in orde is.
Blijkbaar niet dus.
Omdat ik nogal fel(geef dit eerlijk toe) had geantwoord, hebben ze ons de deur gewezen.
Ik vind dit zeker geen goede optie, er zijn zeker andere en goedkopere alternatieven die
minstens evenveel (zo niet meer) service bieden.

uiteindelijk hebben we alles zelf uitgedokterd en organiseren we het helemaal op ons eigen.

Wij gaan ook in september ruim 4 weken naar Peru en Bolivia met Cuscoperu.
De tickets naar Peru hebben we zelf geregeld maar verder heeft Maurice op basis van onze wensen een mooie reis samen gesteld.
Hier zitten een aantal privetours in en een paar in een groepje.
Op onze vragen werd altijd vrijwel direct gereageerd en geen moeite lijkt te veel, er werd zelfs gevraagd hoe laat we de vlucht naar Rurrenabaque wilden voordat deze geboekt werd.
Tot nu toe zijn we heel tevreden dus.

Wanneer gaan jullie precies?

wij vertrekken 28 oktober en komen terug 26 november.
Het is uiteraard goedkoper als je het allemaal zelf uitdoktert.