Betreft:Schadeclaims turkische airlines!

Beste vrienden van het Turkijeforum!
Ik heb een schadeclaim ingediend bij Turkische airlines,worden die claims snel afgehandeld of spreek men van maanden?
Het gaat over een hotelkamer die ik tijdens men verblijf niet heb gekregen,waar ik normaal recht op had.
Ook de 15euro visum kosten wil ik recuperen,vermits ik nooit het vliegveld heb verlaten+eten en drinken uit eigen zak betaald.
Heeft iemand van het turkije forum ook al in deze situatie gezeten?
gegroet:georgessiam.:chin:

Ik werk zelf op een reisburo en hebben vaker schadeclaims. Het ligt echt aan de maatschappij… Zo loopt een claim bij Transavia al 6 maanden, en heb ik zelf een keer een claim bij Malaysia gehad en die was met 6 weken afgehandeld.

Hou in ieder geval maar rekening met 6-8 weken…

Succes!

Bedankt Cynthia voor je info,nu weet ik al iets meer,want voor mij was het de eerste keer dat ik een schadeclaim indiende.
groetjes:georgessiam.

Houd ons graag op de hoogte George!!! Ik denk dat veel van ons dit nog nooit gehad hebben, en we er alleen maar van kunnen leren hoe ermee om te gaan…

Suc6, en we duimen voor een snelle afhandeling…

Bedankt Beppie,zal ik zeker doen,ff nog zeggen dat ik geen enkel probleem had met Turkisch Airlines,service was goed.
Maar betreffende de hoteldesk van Turkische airlines,dat was andere koek!.
Oja,sorry dat ik een beetje reclame maak voor het Thailandforum(zie handtekening)
Maar ik wens ook het Turkijeforum alvast veel succes met de stemrondes op 15 november!:chin:

Vertel vooral wanneer de stemrondes beginnen, dan weten mijn meiden en mensen ook wanneer ‘de strijd’ begint hahahaha!!!

Succes ook voor jullie, we zijn niet haatdragend, eigenlijk ben ik voor 1 groot WW!!! Want zo zijn we sterk, door er voor en met elkaar voor en met de anderen te zijn…
(zoals toen mijn ‘leus’ was op de vakantiebeurs: We zijn een forum om er voor mensen te zijn, door onze eigen kennis!)

Hoi vrienden,
Ik heb nog niets vernomen van mijn schadeclaim bij turkish airlines,we zijn al bijna 5 weken verder?
Had gisteren nog een mailtje verstuurd maar ik heb nog geen reactie gekregen.
Ook nog ff zeggen proficiat met jullie overwinning"beste landenforum 2010" dubbel en dik verdiend!(kan er mee leven,een terechte uitslag)