Ik kan niet meer reageren in de topic reactie verwijderd van topicplaatser Corberana!!
Graag een beetje uitleg??
georgessiam, je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken.
[ol]Het kan zijn dat:
[li]Je eerst moet inloggen (rechts bovenaan)[/li][li]Je je account nog niet hebt geactiveerd na het registreren[/li][li]Je probeert mee te doen met een activiteit; hiervoor dien je minimaal 10 posts te hebben (om fraude te minimaliseren)[/li][li]Deze pagina alleen bestemd is voor een specifieke gebruikersgroep [/li]
Kom je er niet uit? Plaats gerust een bericht in de Helpdesk
[/ol]wordt ik gesensureerd??
In Helpdesk topics was het gebruikelijk dat alleen forumbeheerders en admins konden reageren. Waarschijnlijk door het toevoegen van de groep ‘Vaste Wereldwijzer bezoeker’ konden sommige mensen toch wel reageren, ook al waren ze geen beheerder of admin. Dit is nu weer hersteld.
Groetjes, Fleur.
Daar kan ik mee leven,Fleur!
Maar iets anders,waarom is mijn peiling in het reiscafe van wwz (topic ban terecht of niet terecht)verplaatst naar het Indonesieforum?Kom nu niet af met je antwoord (alles groeperen van draadjes betreffende Jenny)
Ik wil met mijn peiling de mensen attent maken,waaraan ze kunnen verwachten,indien ze over de schreef gaan.(van stoken is helemaal geen spraken van)
Ik had in mijn andere postings gezegd dat Jenny fouten heeft gemaakt,maar de wijze waarop dat ze geband is daar kan ik niet mee leven!(daarom deze peiling in het reiscafe)
De peiling is samengevoegd met het andere onderwerp om e.e.a. centraal te houden en niet te laten versplinteren in verschillende topcs.