Admin Forumbeheerder gezocht !!

Vermits ik op 24/10/2017 onder het mes moet gaan en 6 a 8 maanden buiten strijd ben,zijn we op zoek naar een Admin Forumbeheerder.
U kan hieronder reageren…
groet,georgessiam.

Kan het oppakken maar dan ecnt alleen als tijdelijk tussenpaus, zodra je weer genezen bent mag je het weer terugpakken :wink:

<Erik>

Hoi Erik,
Bedankt dat je me tijdelijk wilt depanneren ! :chin:
Ik zal je account aanpassen,voor de snelle gebruiker links* in het admin moet je even een berichtje sturen naar Jeroen.
Deze optie heb je nodig om eventueel de accounts te verwijderen in de helpdesk ! *

Grts, Georges.

Zijn er nog mensen die zich aangesproken voelen om op vrijwillige basis,deel uit te maken van het team Admin.Forum ?

Okay zal komende weken eens rustig gaan bestuderen, en niet per ongeluk mensen eruit gooien :wink:

<Erik>

Je taken zal zijn spammers verwijderen…
De mensen helpen als ze met vragen zitten (helpdesk)
Ik zal je wel even op weg helpen Erik, moet pas geopereerd worden binnen een maand.
Ondertussen heb ik al een priveberichtje gestuurd naar Jeroen betreft "snelle links gebruikers(tools admin panel)
Grts Georges.

Had ik wel ongeveer verwacht ja, zit zelf geheid in de top10 van mensen die spammers rapporteren aan de admin :wink:

<Erik>

Erik,
Ik zie dat Jeroen je tools al heeft geactiveerd in je account !
Als je bevoorbeeld iemand wilt verwijderen dan klik je op zijn/haar accountnaam.
Je ziet achter haar naam een potloodje staan,daarop klikken en je komt in het admin panel.
Bovenaan in het midden zie je Forumrechten aanpassen daarop klikken en je ziet een menuutje met verschillende opties.
Scroll naar beneden en je ziet staan account verwijderen,daarop klikken en nog eens bevestigen en klaar is kees.
Voor hardleerse spammers,onmiddelijk zijn/haar account verwijderen de post verplaatsen in de prullemand alsook verwijderen.
Ook af en toe checken in berichten dat er geen email gegevens staan van de leden !!
Indien dit het geval is,gewoon de gegevens verwijderen en je kan in de plaats schrijven … Indien interesse gelieve een priveberichtje te sturen.
Voor gewone postings te verwijderen zie je achter de nummering van de berichten een wit vierkantje staan,aanklikken het veld word geel,onder reactie met quote zie je Moderation tools (1) staan.
Dit aanklikken,in het menu zie je post verwijderen staan,aanvinken alsook ga verder delete treads en klaar is kees.
Soms moet je je wachtwoord terug invoeren als je die handelingen doet Erik !
Als er eventueel problemen zijn tijdens mijn afwezigheid,gelieve Jeroen te contacteren.
grts,Georges.

Okay kat in 't bakkie. En als een post gerapporteerd wordt dan leidt dat niet tot een privebericht maar tot een extra draad in een bepaald subforum, kan ik me vanuit user-rol herinneren. Welk subforum is dat, want dat zal ik dan 1-2 x per dag moeten gaan monitoren?

Tnx,

<Erik>

Hoi Erik,
In het subforum van de helpdesk (onderaan) staat gerapporteerde berichten!

Okay, inderdaad nu haast geen dus vandaar was het lastig zoeken :wink:

Tnx mate,

<Erik>

Hoi Erik,
Ik ga het wat rustig aan doen hier op wereldwijzer !
Als er spamberichten zijn of aanvraag accountverwijderingen (helpdesk) dan mag je die in mijn plaats behandelen.
grts,Georges :dag:

Is er al een voorstel topic waarin de nieuwe admin is voorgesteld?

Wel er zijn ooit ‘10 vragen aan’ geweest en die antwoorden kloppen nog steeds :wink:

Georges, nog 1 vraag: de Helpdesk waarbinnen ook de reported posts komen kan ik nergens in de normale WW navigatie vinden, heb nu maar een deeplink gemaakt namelijk

https://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=842

Maar moet toch ook ergens een WW navigatieroute zijn?

Tnx,

<Erik> / tijdelijke admin

Hoi Erik,
Onder het kadertje in elke forum/subforum zie je…
STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Klik op topics,dan zie je de mail die vandaag is geplaatst op wereldwijzer.
In het eerste kolom zie je de naam van de poster,daarnaast (2de kolom)zie je in welke forum is gepost
Zie je bevoorbeeld helpdesk staan (2de kolom) ,dan klik je op het blauwe linkje en je kom rechtstreeks in de helpdesk.
Hopelijk is dit duidelijk?
Moet je eens proberen Erik !

Reported Visitor Message by Luc Cant Reacties: 0 Laatste: 17-10-17 21:53 Forum:

door Luc Cant   
Bekeken: 1                                       Bekeken: 1                     door Luc Cant           Helpdesk:

Luc Cant

Okay zal eens proberen. Dank!

<Erik<