Nou , ik weet helemaal niet meer wat te doen…
Mijn man en ik hebben in februari een ticket via Cheaptickets met Emirates naar Thailand geboekt en het is de bedoleing dat we 5 juni vanaf Dusseldorf zouden gaan vliegen.
Ik ben de afgelopen tijd redelijk positief en nuchter geweest zo van : de ongeregelheden zitten alleen in bangkok en aangezien wij graag naar Pattaya, Ko Chang en Ko Samet wilden zag ik geen problemen.
Tot ik de laatste nieuwsberichten lees en las…
MIjn man en zitten nu echt in dubio wat te doen wel of niet gaan…
We hebben contact gehad met Cheaptickets en Emirates (amsterdam) waarbij ik kan zeggen dat degene die de telefoon opnam bij Emirates niet echt een snugger persoon was voor mijn gevoel , (maar dit laat ik maar buiten beschouwing).
Mijn man en ik zagen rond 6 juni dezelfde periode dat we naar Thailand zouden gaan tickets naar Jakarta en wilden die graag (via cheaptickets)gaan omboeken…maar …
we kregen bij Cheaptickets het vreemde bericht dat wanneer we onze tickets wilden gaan omboeken dat we dan ongeveer 400 per persoon extra !!kwijt zouden zijn terwijl de tickets naar jakarta 40 euro goedkoper zijn ??!!
Met als reden dat Emirates alleen de tickets wil wijzigen naar een duurdere ticket ?!!!
Wat is dat voor iets vaags ! en nu ik de berichten over andere forumbezoeksters lees snap ik er helemaal niets meer van …
Wij weten even niet meer wat te doen…
Alles afwachten misschien dat het toch allemaal wat rustiger word of afwachten dat Emirates zelf de vluchten gaat annuleren op grond van overmacht ???
Graag een reactie of advies ?? :(
Ik wil je niet adviseren, maar naar bescheiden mening kun je gewoon afreizen naar BKK-Thailand, en 5 Juni, is in dit geval even verder weg, dan men hier kan kijken.
We bekijken het hier van dag tot dag.
Mijn idee is om gewoon te gaan, want de geplande bestemmingen " Pattaya, Ko Chang en Ko Samet " zijn ver weg van de problemen.
Ik zou dus zeggen, ga gerust op vakantie en maak geen overhaaste plannen om te annuleren oid.
Ik zelf ondervind geen problemen en zit op sukhumvit … maar deze is erg lang 
Dus wil benadrukken dat de problemen zich hier nog niet afspelen, en dus niet door HEEL BKK afspeelt. Dus ga gewoon zoals het er nu naar uitziet op vakantie en geniet vooral…