beter laat dan nooit !!

(origineel bericht op be-more.nl)

beter laat dan nooit !!

nou ik bevind me nu al eigelijk een anderhalve week op The Farm

het is heel bizonder hier ,
de kinderen zijn hier zo opgewekt en ook nog echt kind
geen tablet of pc of tv voor hun neus maar zig vermaken met wat ze hebben
zo groot verschil met nederland
ze zullen ook allemaal even blij naar je omkijken omdat ze weten
dat je der voor hun bent en dat voelt heel fijn
de liefde en de sweer oel je gelijk al
ik weet dat ik de eerste dag hier was en dan ik eigelijk nog niet
echt een idee had hoe ik nou eigelijk contact met de kindjes moest zoeken
tot dat ik rond een uurtje of 6 aan het bellen was met het thuis front en der
stiekem 6 kleine mostertjes kwamen aan lopen
en ik 2 vingertjes naar me zag wijzen en kei hard hoorde KOENEE
en der volgen 6 monstertjes op me en de stoei party was begonnen

waar van ik een uur van te voren niet wist hoe ik ze moest aan spreken en een uit het niet een groot speel uur met ze heb echt nou mijn dromen kwamen op het moment uit

maarja de normale dagjes lopen nu wat anders omdat het vakantie is , dus het is zacht uit gedrukt een flinke GAOS hier haha , ik geloof dat er nu 50 kinderen rond lopen hier , en der komt er gerust elke dag weer een nieuwe bij ,daar vanuit merk je wel dat de eigenaren van deze huisjes heel erg liefde vol zijn en niemand willen achter laten en ik weet ook wel dat ze dat nooit zullen doen ! maar de dagen zien er nu apart uit maar we hebben in de ochtent een daycare dat we alle kleine monstertjes vermaken en dingetjes leren en in de middag met iedereen wat leuke dingetjes doen en in de avond veral met de wat ouderen kinderen leuke dingen doen , ik ben zelf ook veel aan het klusse ik heb een best goede achtergrond voor het klussen oud meubelmaker en plaatser van keukens en noem het maar op de handig met de handjes , zo als ik vandag alle muren heb dicht gemetselt waar echt gevarlijke schuren in vielen en morgen ga ik het 2e huisje opknappen en proberen het er allemaal wat beter uit te laten zien ! , alleen morge middag ook weer een weekendje weg , maar hoe wel de weekendjes weg leuk zijn blijft het project zelf toch echt op nummer een staan met de kinderen zijn of ze gewoon helpen goede spullen en fasiliteiten geven voor de toekomst , ik heb het hier ongelovenlijk naar me zin maar het is nu wel eigelijk bed tijd voor mij dus ik ga afsluiten morge weer voreg uit de veren en goed genieten hier EN HET IS ECHT EEN AANRADER VOOR IEDEREEN OMHIER HEEN TEGAAN . Ik ga zelf volgend jaar ook weer maar dan voor langere tijd en zal ik ook dit projct voor 1 of 2 maanden gaan bezoeken dus iedereen die twijfelt gewoon DOEN !!! het is prachtig hierr !! groetje uit South africa !

(origineel bericht op be-more.nl)