Ga jij voor de laagste prijs qua vliegtickets of wil je best wat extra betalen voor comfort?
Stem in de peiling hierboven en licht eventueel je antwoord hieronder toe!
http://cdn.hpdetijd.nl/wp-content/uploads/2014/04/vliegtuig640.jpg
Ga jij voor de laagste prijs qua vliegtickets of wil je best wat extra betalen voor comfort?
Stem in de peiling hierboven en licht eventueel je antwoord hieronder toe!
http://cdn.hpdetijd.nl/wp-content/uploads/2014/04/vliegtuig640.jpg
Betaal graag meer voor comfort. Ik heb wat gezondheidsproblemen en kies altijd extra beenruimte.
Ik betaal nooit extra voor comfort.
Ik kies wel mijn luchtvaartmaatschappij zodanig dat bv. eten en drinken op long haul vluchten inbegrepen zijn in de prijs. Beenruimte is dan meestal ook wel OK. Het enige waar ik nog voor zou willen bijbetalen zijn bredere stoelen, maar dan val je al direct in de business of first class prijzen en dat is het mij niet waard.
Eten is op lange vluchten eigenlijk altijd wel inbegrepen.
Op zich ben ik best bereid bij te betalen voor meer comfort. Maar het hangt er wel sterk vanaf hoeveel en voor wat.
Ter voorbeeld: alle binnenlandse vluchten met Japan Airlines kan je upgraden naar J-class. Dan zit je voorin het toestel (en ben je dus na de landing snel buiten) en krijg je een stoel die Busines Class benadert. De prijs daarvoor? 1000 yen (ongeveer een tientje), oftewel in de praktijk een toeslag van zo’n 10% op de reguliere ticketprijs. Wat mij betreft een no-brainer.
En ik heb ook een paar keer low-cost gevlogen, dan krijg je standaard uiteraard waar je voor betaalt: weinig. Zeker bij een wat langere internationale vlucht van Tokyo naar Taipei met Scoot is een smakelijke maaltijd dan welkom. Bestel je die tijdens de vlucht, dna is het behoorlijk prijzig. Bestel je die al bij de boeking, dna gaat het om een paar euro, dat was het me zeker waard.
Daarentegen heb ik ook weleens bij KLM een aanbod voor Economy Plus (of hoe ze het ook mogen noemen) gehad, maar dat heb ik toch steeds afgeslagen. Dan krijg je een paar centimeter beenruimte meer en zit je ook weer iets verder voorin, maar dara betaal je dan meestal ook meteen enkele honderden euro’s extra voor. Het voornaamste voordeel: aangezien die plaatsen veelal leeg zijn ook als de gewone plaatsen helemaal vol zitten heb je meestal meteen een hele rij voor jezelf…
Zelf heb ik gekozen voor vliegen zonder overstap, want ik wil altijd zo snel mogelijk van A naar B >>>
Van mij mogen ze uberhaupt wel wat meer luxe in zo’n ding maken. Als je ziet hoe krap je altijd zit. Het is te gek voor woorden dat ze zo’n ding zo vol stouwen. De solmar bus naar spanje is veel luxer en meer ruimte. Niet dat ik ooit daar mee ga, maar weet het van de foto’s van andere.
Ik denk dat de meeste mensen wat meer willen betalen voor beenruimte.
Vooral als het lange afstandsvluchten zijn naar bevoorbeeld Thailand (10:55)
Soms lukt het me niet maar ik probeer altijd een zitje te vragen aan de nooduitgang.
Ik niet, en al zeker niet voor binnen Europese vluchten. Vorige week teruggekomen van Bari met een spiksplinternieuwe B737 800 van Ryanair. Beenruimte was merkelijk beter dan in de heenreis. Ik had wel gelezen (Ryanair reveals redesigned cabin interior on its new Boeing 737 planes | Daily Mail Online) dat ze er iets aan gingen doen, en het verschil was effectief zeer goed merkbaar. Niks te klagen!
Absoluut vliegen zonder overstap.
Voorheen was het “normaal” dat je stoelen naast elkaar kreeg als je met z’n tweeën reist, tegenwoordig moe je daarvoor reserveren en dan ook voor betalen!
ONZN!!
Alléén betalen voor ècht extra comfort!
:slapen:* I*k maak er gebruik van als ik trans atlantisch vlieg tijdens de nachtelijke uren. Kan dan veel beter slapen door de juiste plaats te kiezen.
Voor echt comfort (business class) moet ik zoveel betalen. Dat heb ik er niet voor over. Liefst wel een rechtstreekse vlucht
Op de terugreis ( intercontintaal) reserveren wij altijd comfort klasse dan heb je gereserveerde stoelen naast elkaar en wat meer comfort/beenlengte
Vanmorgen een ticket geboekt bij Emirates,ben is curieus hoe daar het comfort is ? (heb er nog nooit mee gevlogen)
Comfort is prima, alleen de service is matig imo.
Raar genoeg krijg je extra comfort als je niet extra gaat betalen.
In de herfstvakantie naar Inverness gevlogen. Heenweg keurig 24 uur van tevoren ingecheckt en daarbij twee naast elkaar gelegen stoelen uitgekozen (geen extra comfort gekozen, wilde daar geen geld voor uitgeven). Op Schiphol kwamen we twee personen tegen die nog niet ingecheckt waren, die kregen (zonder extra kosten) de extra comfort stoelen.
De terugweg konden wij niet van tevoren inchecken, dus pas op de luchthaven zelf gedaan en hierbij kregen wij ook de extra comfort stoelen toegewezen, zonder extra kosten.