Wie weet of er momenteel nog (of niet?) goedkopere vluchten naar Zuid-Afrika te vinden zijn? Idee is om in september/oktober naar Zuid Afrika te gaan (eerst Kaapstad voor een dag of 9-10, daarna door naar J’burg (Kruger Sabi Sands, Panoramaroute). Ik denk zelf dat ik al te laat ben als ik het zo bekijk, maar wie weet heeft iemand goede tips?
Hallo
U bent echt niet te laat met vluchten boeken zeker niet voor die tijd van het jaar,
maar voor overnachtingen in wildparken is het hoogste tijd!
Voor vluchten kijk bijvoorbeeld op:
Google Flights
Chaser.nl
Paperflies
Matrix search
Momondo
Kayak
Waarheenwaarvoor
Travelstart.za
Vliegtikets.nl
Skyscanner
WTC
Cheaptickets
Ebookers
vliegwinkel
vlucht24.nl
Zuid-Afrika.nl
of bij
Egypt air
Turkisch airline
Veel planplezier
Mooi!
Hier heb ik ook wat aan. Ik wil voor dezelfde periode boeken. Jammer dat je de overnachtingen in wildparken nu al vast moet leggen… weg je spontaniteit en vrijheid. Geldt dit alleen voor het krugerpark? of ook voor het addo park/hluhluwe park?
(sorry dat ik inbreek in je topic)
Helaas wel omdat in EU de zomervakantie is.
en kijk ook eve bij Quatar airlines die vanaf mei ook vanaf Amsterdam gaan vliegen.
Dus dan zou oktober beter zijn? (ik heb je overigens een mailtje gestuurd via je website)
De zomervakantie is hier voorbij in september en oktober hoor, wat zeker scheelt in vluchtprijzen. Ik zag net (via skyscanner) dat er nog wat mogelijkheden zijn voor een 600 tot 650 euro. Wat ik zou doen om kosten te besparen is het volgende:
Vlieg met een retour op Kaapstad en boek een retourtje johannesburg - kaapstad. Deze zijn over het algemeen zeer goedkoop en uiteindelijk bespaar je op die manier wat geld.
Van 25 september tot 14 oktober kan je al retour vliegen voor minder dan 500 euro. Een retourtje Johannesburg - Kaapstad kost minder dan 100 euro en op die manier ben je voor <600 euro klaar.
Vergeet niet om het Krugerpark wel te boeken inderdaad, kan je anders tegen gaan vallen als het (plotseling) steeds voller raakt.
Bedankt voor je tips!
-
-
- Updated - - -
-
Bedankt!
Hi Bauer,
Rechtstreekse vluchten vanuit Amsterdam zijn overwegend duurder maar als jullie het niet erg vinden om een tussenstop(s) te maken dan heb je nog ruime keuze. Zeker als je de tips van mattie010 volgt, maar is minder comfortabel en neemt meer tijd in beslag.
Accommodatie zowel in Krugerpark, Kaapstad en St Lucia (geen idee of je daar naartoe wil) kunnen snel volgeboekt geraken.
Succes en veel plezier met voorbereiden!