Betaalbare private-game resorts Greater Kruger

Hoi, gisteren voor € 400pp tickets rondom kerstvakantie kunnen boeken dus toch weer een leuke route plannen voor een kleine 3 weken!
Ben eigenlijk op zoek naar betaalbare private-game resorts in Kruger.
Redelijk wembad is een must ivm kinderen.
Speld in een hooiberg?
Iemand suggesties?

Groeten Ingrid

Dat is een mooi prijs, zeker voor de Kerst. Oei,member redelijk laat met boeking . Dit omdat dit echt het hoogseizoen si, de zomer, school vakantie. Hoe oud zijn de kinderen!

Tja weet het, hoogseizoen, maar kon deze tickets niet laten liggen :wink:
En nog volop plaats in Kruger dus hoop nog iets leuks, betaalbaars in een private game reserve te vinden…met veel kans op grote katachtigen (en de cerval graag…) :wink:
Oh ja kinderen zijn 12 en 14!

Dat scheelt weer de leeftijd van de kinderen, vaak zijn jongere kinderen niet toegelaten. Willen jullie luxe zitten of heeeeel simpel!
En de Cerval zien, goh dat gaat moeilijk worden, wijzelf nog nooit gezien in het wild! Je moet trouwens altijd mazzel hebben om dieren te zien, het is geen dierentuin of Beekse Bergen Houd daar rekening mee!!!

Ik wil wel luxe maar wil volgend jaar weer dus moet wat geld overhouden…dus betaalbaar :wink:
Ik weet het, de cerval is lastig. Niet de eerste keer dat we naar Zuid-Afrika gaan :wink:

ok, ik weet een zeer simpele overnachting, maar wel in een prive park, waar je alle geluiden van de bush hoort. En simpel is echt super simpel

Echt simpel is me misschien iets te simpel? Wat vind jij simpel?
Geluiden prima maar wil wel een normaal onderkomen, niet supersimpel.
Maar zeg maar welke je bedoelt, dan kijk ik even mee.

Nee deze is heeeeel simpel

Ok dan niet…

Primitief kamperen

Nee ga niet meer kamperen in de zin van een tentje…

Kan Shindzela in Timbavati aanbevelen. Voor ons betaalbaar, heeft een open verbinding met Kruger,leuke sfeer maar zit snel vol. prijzen zijn inclusief maaltijden en ochtend en middag drive. Vorige keer van zeer dicht bij leeuwen en wilde honden gezien. Zwembad is klein maar daarvoor gaan we naar een forever resort zodat onze dochter zich kan uitleven. Hoop wel dat je ook zelf gaat rijden in Kruger want stiekem vind ik dat het leukste.

Dank je wel, ik ga even kijken!
En ja, we gaan zeker ook zelf rondrijden, inderdaad erg leuk :wink: