Sorry ff ander vraagje…weet iemand hoeveel kilo je mee mag nemen op een binnelandse vlucht via Turkisch Airlines???
Ik vlieg btw 3 of 4 x per jaar met fly air…geen enkel probleem, t is misschien wat je gewend ben…vind turkisch airlines trouwens wel geweldig…maar verder…t vliegt allemaal en t is maar 3 uur…
IK heb voor Martinair gekozen omdat we nu telkens als we naar turkije toe gaan met Martinair vliegen. Martinair heeft meer beenruimte, goede service, allin, en we zijn altijd goed geholpen ook toen we voor het eerst naar marmaris gingen. we zouden toen met Martinair gaan vliegen, maar het toestel had problemen , ze hebben er toen voor gezorgd dat we met de Jumbo van KLM naar Dalaman gingen vliegen. DIt was best geinig om met zo grote vliegtuig in turkije te landen. Ze konden het gewoon niet aan in dalaman.
Ik heb ook 2 keer met transaviagevolgen naar de canarische eilanden en daar is de service ook goed hoor.
Heb 1 keer met Air Holland gevolgen en nooit meer Air Holland.
Nu gaan we voor het eerst met een Turkse Maatschappij naar Turkije toe.
We gaan nu met Inter Air naar Turkije toe.
ik heb niet gestemd, omdat ik elke maatschappij een crime vind.
De turkse is niets, de hollandse ook niet en je moet maar hopen dat alles goed gaat!!!
Nee zonder dollen, het maakt me eigenlijk niets uit. Besmile, je mag van geluk spreken dat ze toen de KLM hebben ingeschakeld, je kan ook met excell of welke andere turk worden vervoerd, en dan heb je lekker voor niets extra betaald.
De extra beenruimte bij martinair kost ook behoorlijk en de andere stoelen zitten allemaal met de zelfde krapte, ik ben lang en wat gevulder en dan zit je nergens echt goed.
Hoi,
Wij vliegen het liefst met Martinair, dat is eigenlijk alleen omdat het beter geregeld is bij terugkomst. Je bagage komt op een band met alleen de vlucht waarmee je gekomen bent, en niet zoals bij bijv. onurair, met drie vluchten tegelijk op een band waardoor je 1 1/2 uur bezig bent met het verzamelen van je koffers!!!
De service aan boord bij de turkse maatschappijen vinden wij ook prima, maar de plaatsen zijn wat krapper. Persoonlijk vind ik het niet nodig om bigseat’s te boeken bij de nederlanders, de ruimte die ze bieden is naar mijn idee voldoende!
maar als ik niet kan boeken met een nederlander, dan ga ik lekker met een turkse maatschappij hoor!!! Geen enkel probleem, als we maar weg kunnen!!!
nog maar 35 dagen!!!
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!1
groetjes Bakkertje