Turkije is voor de Nederlandese toerist al jaren een erg populair vakantieland. Dit land heeft veel te bieden voor verschillende soorten vakanties zoals een strandvakantie, stedentrip, actieve vakanties en nog veel meer.
Vaak lees je dat vakantiegangers gezien hun ervaring ook een voorkeur hebben met welke vliegmaatschappij ze naar Turkije vliegen. Wat is jouw voorkeur? Licht je antwoord toe, tips zijn natuurlijk ook altijd welkom!
voor mij maakt het werkelijk niets uit met wie ik vlieg!
als ik er maar kom en als de tijden maar gunstig zijn.
voordeel van transavia is nu dat je online 24 uur vantevoren kunt inchecken, maar das het enige dat ik kan bedenken…
maakt nix uit voor mij!
Ik om dezefde reden als Cynthia. Het liefst met Martinair, maar omdat die er na de zomer mee ophouden, dan het liefst met Transavia.
En als het perse een Turkse maatschappij moet zijn, dan Pegasus of InterAirlines en dat alleen vanwege de reacties die ik gelezen heb. Heb met geen van allen ervaring en zolang ik ook nog mag/kan kiezen, zal het zeker Transavia zijn.
Heb voor Martinair gekozen aangezien ik dit jaar met MP naar Turkije ga. Maar ben ook vaak met Onur Air, Transavia en KLM naar Turkije geweest. Ik vond het allemaal prima, heb niet echt een voorkeur. Alleen ooit 1 keer met Air Anatolia naar Turkije geweest. Dat echt never nooit meer. Oude vliegtuigen en de druk in de cabine was niet goed waardoor je echt ontzettend veel last van je oren kreeg. Zowel heen als terug dus het was geen toeval.
Ik houd het op Martinair. Maar dat word dus nu Transavia… Maar eigenlijk maakt het me niet uit, als het maar een gerenomeerde hollandse maatschappij is. Dit door de gebeurtenissen in 2005, en dat wij toen niet naar Nederland gebracht konden worden, doordat Onur toen niet landen mocht. Ben daardoor erg allergisch geworden voor de “buitenlandse” maatschappijen…
Ik vlieg het liefst met pegasus of inter airlines. Nederlandse maatschappij maakt mij niet zoveel uit.
Ik vlieg de laatste tijd met transavia. Maar super vind ik dien nou ook weer niet.
Enkel dat ze een film hebben. En ja dat heeft martinair ook, maar daar heb ik nog nooit mee gevlogen.
Heb nu met freebird gevlogen, via jetair. Vliegen ging goed, maar redelijk wat vertraging, en een landing, wow, dacht dat we gingen schuiven, remde te laat en ging vervolgens te snel door de bocht.
Maar transavia, martinair en klm is volgens mij allemaal van 1 en de zelfde, transavia of martinair, voor maar 50% maar dat moest klm nu ook maar overnemen. mng of sunexpress erg positief, filmpje, goed eten, alles prima hoor!!!
Ik heb voor Onur en Transavia gekozen. Eigenlijk maakt t me niet zoveel uit met wie we naar Dalaman vliegen hoor. Ook een paar keer met andere maatschappijen gevlogen. Het enige vervelende is soms de minimale beenruimte die er is. Maar zelfs dan vindt ik het niet echt heel erg om in zo’n vliegtuig te zitten. Tis maar een paar uurtjes en dan ga ik gewoon af en toe ff de benen strekken.
Ik heb tot nu toe met Tranasavia, Martin air en Turkish airlines gevlogen, allemaal prima,ook altijd gunstige vliegtijden.
Nu vlieg ik volgende week voor het eerst met Onur air en de vliegtijden kunnen niet slechter zijn…
Heen om 21.30 uur en terug om 7.30 uur, ik baaaaaaaaaaal zo ontzettend.
Als je dus 12 dagen gaat, ben je gewoon 2 dagen kwijt.
Ik heb voor Martinair en Transavia gekozen, omdat ik daar eigenlijk altijd mee naar Izmir vlieg, maar het mag van mij ook een Turkse maatschappij zijn. Het maakt me dus eigenlijk niet zoveel uit, het ligt er maar net aan wie de beste deal heeft.