Beste vliegmaatschappij

Ik ben van plan om begin januari op het vliegtuig te stappen richting Cusco, Peru. Daar wil ik zo’n 4-6 weken doorbrengen om Spaans te leren, eventueel gecombineerd met vrijwilligerswerk (dat wil ik pas ter plekke gaan regelen). Voor de rest laat ik mijn plannen open, maar hoogstwaarschijnlijk ga ik 4-5 maanden door Peru, Bolivia en Chili trekken. Mijn planning is om ongeveer half juli weer naar huis te gaan, maar vanuit welke plaats dat zal zijn weet ik dus nog niet.

Nu is mijn vraag: welke vliegmaatschappij kan ik het beste nemen? Ik wil uiteraard zo goedkoop mogelijk vliegen, maar weet nu al vrij zeker dat ik mijn geboekte terugvlucht zal gaan wijzigen… Ik vraag me dus af welke vliegmaatschappij EN goedkope vluchten EN goedkope omboekingstarieven heeft (en uiteraard ook nog betrouwbaar is). Er zijn namelijk zoveel aanbiedingen op internet dat ik het lastig vind om te beslissen wat de beste keus is.

Alvast bedankt :),
Nienke

ik vloog met iberia, niets mis mee.

oke… maar heb je enig idee hoe het daar zit met omboekingstarieven e.d.?

geen idee.
ik heb geboekt bij kilroytravels.com

Ik dacht me te kunnen herinneren dat Iberia € 50 rekent, maar zeker weten doe ik het niet. Goedkoper vliegen kon altijd via Amerika, maar dan ben je erg lang onderweg, en moet je aardig wat uren in Atlanta doorbrengen… Plus alle extra veiligheidsmaatregelen, dus voor mij geen optie.

Thanks! Daar heb ik wat aan. Ik heb Iberia gemaild over hoe en wat, uit hun site word ik namelijk niet veel wijs.

Als er nog andere mensen zijn met ervaringen hoor ik het graag.