Heeft iemand ervaring met het vliegen met maatschappij Iberia naar Peru? (of misschien een ander Latijns-Amerikaans land) Ik wil een vliegticket boeken via vliegtarieven.nl
Je moet in Barcelona overstappen, maar moet een hele nacht overbruggen. Kan iemand mij vertellen hoe hij/zij dit gedaan heeft?
Ik ben een aantal keren naar Peru gevlogen, onder andere met Iberia. Ze vliegen ook via Madrid en dan heb je ongeveer twee uur om over te stappen. Je kunt het best bellen of langs gaan bij een reisburo. zij kunnen meer opties zien dan je zelf kunt vinden via internet. ook bij de vliegwinkel. ik heb goede ervaringen met Tico travel. die hebben zowel met Iberia als met KLM goede deals die je niet op internet vindt. Ze staan regelmatig in de krant en natuurlijk in het telefoonboek.
Succes en veel plezier in Peru.
ik ben met Iberia naar Ecuador gevlogen, met een overstap in Madrid. Ik had voor het overstappen ongeveer 1,5 uur. Een stuk beter dus dan een nacht overbruggen… In november ga ik weer terug en vlieg weer met Iberia via Madrid.
Ik zou het ticket ook via een reisbureau boeken. De eerste keer heb ik het geboekt bij teramundotravel.nl en later bij beins.nl. Met beide heb ik goede ervaringen.
Ik heb mijn ticket ook geboekt via Iberia maar dan voor Quito. Ik heb mijn ticket gekocht bij World Ticket Center in Amsterdam, maar je kan ook telefonisch boeken zie (www.worldticketcenter.nl).
Ik heb bij geen enkel ander reisburo goedkopere tickets gevonden. Succes!!
Trouwens ik vlieg ook via Madrid, misschien dus dat dat een betere optie is.
Originally posted by Paula@28-10-2003, 15:45:15
** Hoi Marijke,
Ik heb mijn ticket ook geboekt via Iberia maar dan voor Quito. Ik heb mijn ticket gekocht bij World Ticket Center in Amsterdam, maar je kan ook telefonisch boeken zie (www.worldticketcenter.nl).
Ik heb bij geen enkel ander reisburo goedkopere tickets gevonden. Succes!!
Trouwens ik vlieg ook via Madrid, misschien dus dat dat een betere optie is.