Volgend jaar willen we voor de 5de keer met de camper op pad. Dit keer wordt het vanaf Newark naar beneden tot aan North Carolina, en vandaar via Great Smokey Mountains via de Blue ridge parkway weer omhoog.
Volgende maand moet hiervoor de camper alweer geboekt worden ivm de vroegboekkorting.
Nu dacht ik zelf om dit in de maand oktober te doen. Vertrek rond 30 september tot 25 oktober. Het gaat ons vanzelfsprekend om te proberen tijdens de hoogtij dagen van de Fall folliage in de Smokie mountains en op de Blue ridge parkway te zijn. Al is dat natuurlijk niet helemaal te plannen, want de natuur laat zich niet sturen.
Is dit dan een goede periode? Moeten we toch eerder of later zijn?
Jazeker, eerste 2 weken in october voor New England en tot eind october in de Smokies. Zal ook de drukste tijd van het jaar zijn maar je moet er wat voor over hebben
September vinden we een betere maand voor de temps maar dan zal je het zonder de fall colors moeten doen. November is het al weer een heel stuk frisser.
Bedankt Yeehaw! Ik wist dat ik op jou kon vertrouwen ![]()
Je zegt dat het ook de drukste tijd van het jaar zal zijn, nu weet ik dat jullie geen ervaring hebben met campgrounds enzo, maar denk je dat we dan ook zullen moeten reserveren op campgrounds?
In october is het Columbus Day weekend. Erg druk altijd in New England. Ik heb verder geen idee voor de Smokies vwb reserveren. Wellicht rijden we er in november nog even naar toe voordat we van Atlanta terugvliegen maar dat weten we nooit van te voren…
Bedankt!