Hallo,
wie heeft suggesties voor een campertrip van 4 à 5 weken, start tweede helft september in New York, evt terugvlucht van andere luchthaven. Natuur en (redelijk) warm weer zijn kernwoorden. Twee 65+ personen in 25 - 28 voets camper.
Hallo,
wie heeft suggesties voor een campertrip van 4 à 5 weken, start tweede helft september in New York, evt terugvlucht van andere luchthaven. Natuur en (redelijk) warm weer zijn kernwoorden. Twee 65+ personen in 25 - 28 voets camper.
Waarom specifiek vanuit NY op pad met de camper? Vanuit daar zou ik vooral aan New England denken. Echter kwa natuur is het westen van de VS een stuk interessanter.
Pieter, bedankt,
Ik heb deze vraag namens vrienden gesteld die een trip New York aangeboden gekregen hebben. Ze zeggen wel terug te willen vliegen vanaf een andere lokatie dus ik heb ze vanmiddag al wel gezegd dat ze wellicht beter kunnen beginnen met een binnenlandse vlucht en dan een rondreis in het (zuid)westen maken.
Aan New England had ik ook al gedacht maar ze willen wel een warme vakantie en dan kun je vanuit NY half september wellicht beter naar het zuiden gaan.
Misschien is New England dan inderdaad niet de handigste optie. Ik kan me herinneren dat ik in midden oktober in Boston nog in mijn tshirt heb gelopen, maar een week later in NYC was het al een stuk kouder. Verder naar het noorden zal het vast eerder koud worden of in ieder geval wat onvoorspelbaarder zijn.
Kwa natuur heb je natuurlijk de appalachen met Shenandoah NP en the Great Smoky Mountains NP. Die laatste ben ik geweest en vond ik wel aardig Mammoth Cave NP in Kentucky is ook wel mooi, maar dat heb je ook in 2 dagen gezien.
Ik verwacht dat je met een route langs die plaatsen opzich een best aardige vakantie kan hebben, alleen het staat natuurlijk niet in verhouding tot de spectaculaire natuur in het westen.