Wie kan mij zeggen welke bank de beste koers heeft om geld naar over te schrijven vanuit Europa.
Kan ik daar dan ook internet-banking doen ?
Wie kan mij zeggen welke bank de beste koers heeft om geld naar over te schrijven vanuit Europa.
Kan ik daar dan ook internet-banking doen ?
als je met vakantie gaat naar Bali kun je gewoon pinnen of eventueel euro’s wisselen.je kunt dan het beste een kantoor waar je een bewijs krijgt opzoeken. b.v. in de kodakwinkels, je krijgt daar de goede koers en het is betrouwbaar.
wil je echter voor andere doeleinden geld overmaken (dus niet voor je zelf) is de Western Union money transfer het voordeligste.
Als je daar een bankrekening wil openen, moet je ter plekke een beetje rondkijken de rente kan van bank tot bank veel verschil hebben. Wij hebben goede ervaringen met BNI Internetbankieren is mogelijk als je je random reader dan maar meeneemt.
gr. emcee
even nog een aanvulling, heb je vraag nogeens gelezen als je daar al een rekening hebt, en je maakt van hieruit geld over wordt gewoon de dagwaarde gerekend, dat kun je via internet zo opzoeken, Houd er wel reking mee dat voor elk bedrag wat je over maakt een flink bedrag hier in Nederland al betaald moet worden aan ovrboekingskosten en dat in Indonesië ook nog een percentage wordt ingehouden.
gr.
emcee
bedankt voor het antwoord.
wij gaan wonen in Indonesie,vandaar mijn vraag.
Omdat ik ondervonden heb dat de koers niet overal hetzelfde is in Indonesie willen wij éérst een rekening openen in Bali en vervolgens in Bima NTB.
De koers in Bali zou hoger zijn dan in Bima.
Heeft iemand hier ervaring mee?
G1.
Mijn vrienden/familie hebben meestal BNI, Mandiri of BCA .
BCA is relatief gezien populair bij veel Indonesiers .
Dus je moet kijken of ze een grote cabangkantor (filiaal)hebben op Bali en of ze ook dat ook op Bima hebben .