Beste accommodatie Ambon en Saparua

Hallo wereldreizigers,

wie kan mij informeren over de beste hotels in ambon (natsepa) en saparua? Ik probeer achter te komen of aston in ambon al open is maar heb nog geen bericht terugontvangen van dit hotel.

heeft iemand ervaring met laino bungalows in het dorp haria op saparua eiland?

Ik ben beniewd of ik hierop snel antwoord krijg.
Alvast bedankt.
Selamat.

raadpleeg arcadiareizen, die weten er meer van:dag:

Ik kom net uit Natsepa, Hotel Aston gaat in Maart open, maar dan voor de viering van het 50 jarig jublileum van de prot. kerk in Suli, dan komen er Sulinezen vanuit de hele wereld. Daarna gaat het echt open. Is er nog Baguala Bay resort 300 - 500.000 Rp p.n. excl. tax.

In Saparua zijn er twee penginapan, een heet Saparua Indah en de ander is aan het strand. Beide heel simpel, waarschijnlijk zullen de mensen di dit forum bezoeken hun neus ophalen, want veel…lamaar. In Paperu is er een resort van een Zwitser, ik wou het eens bekijken maar werd door de satpam geweigerd, dus denk ik krijg de kalere maar, arrogante…lamaar.

Gruces

hallo boomaap,

hartelijk dank, ik ga meteen aan de slag.
Groet, Selamat

Hi Selamat,

Ik heb net mijn bericht verbeterd. Ik had voor op Saparua " Suli Indah" geschreven dat moet zijn " Saparua Indah". Suli Indah is een hoerenkast bij Natsepa, straks krijg ik de Mod op me dak vanwege het bederven van de zeden alhier, het zijn toch al van die keurige mensen die vinden dat ik hiero de sfeer bederf. Als ik ook nog bezoekers naar de hoeren ga sturen:nod:

Ik ben gewoon een beetje in de war, net terug uit Hoamoal en Manipa (West Seram) was zeer indrukwekkend, plekken waar ze nooit een toerist zien. Ik ga er ook niets over schrijven, is toch veel te duur. Wie gaat er nou miljoenen rupiah uitgeven aan het huren van speedboten. kan je veel beter het platgetreden doch zeer goedkope karrespoor dat ver Java loopt belopen toh

Gruces

Dag boomaap,

een mens mag zich toch vergissen? Nogmaals bedankt. Wat Paperu betreft, deze accommodatie is ontzettend prijzig. Ik ga voor Saparua Indah misschien. Jouw verslag van Ceram lijkt me ook boeiend. Ik ben zeer nieuwsgierig. Groeten, Selamat.

Hallo Selemat, wij zijn onlangs op Saparua geweest en verbleven in het nieuwe penginapan Pendana in Kota Saparua. Achter dit penginapan ligt Lease Indah. Beide penginapans zijn van dezelfde eigenaar. Het Aston in Suli is open, maar er wordt nog steeds gebouwd en is fors duurder als het door Boomaap genoemde Baguala Bay Resort. De eigenaar van het Baguala is ook eigenaar van het Ora Beach Resort op Noord Ceram. Hou je van rust en natuur dan MOET je daar een keer naar toe. Je kunt info vinden op deze site www.bagualabayresort.wordpress.com/

Wie wil er nou in Aston verblijven voor Rp 800.000 p/n? Ik logeer altijd bij de buurvrouw, Ibu Nona.:smiley:

Afgelopen Kerst vroegen ze 1 juta. Nou mooi niet. Ik neem aan dat je met Ibu Nona, de Lunterse Boer bedoelt?

De Lunterse Boerin :smiley:

Hoi allemaal ?!
We willen volgend jaar naar LOMBOK, heeft iemend daar ervaring mee, en hoe gaat het met de rechtstreekse vlucht of ,kan je niet landen op LOMBOK

Sjonge wat een vraag, je kunt zelfs opstijgen vanaf Lombok. Kijk eens eventjes rond op dit forum… :chin:

ik geloof, dat deze site niks voor mij is, als jullie allemaal zo reageren, dan vind ik dit een waardeloze “hulp site”

Volgens mij verdraai je een paar zaken, jij bent niets voor deze site gezien je waardeloze vraagstelling, je vraag klinkt namelijk als onzin :smiley:

Esther,
Mail me maar rechtstreeks, dan zal ik serieus op jouw vragen in gaan.
Mailadres is jaburgmeijer@hetnet.nl

Het zal niet meevallen om een serieus antwoord op een rare vraag te geven…:slapen: Misschien heb je ervoor gestudeerd. :chin:

Hoe staat het met het nieuwe vliegveld van lombok?

zitten jullie niet bij de verkeerde forum

hier een schitterende nette bungalow te huur op Ambon

http://assamuring.nl/index.php >>>

Weet iemand hier de afstand / reisduur van de luchthaven op Ambon naar het Aston Natsepa hotel?

Op de website van het hotel,

geeft men middels een Google Earth kaartje / satelliet foto dat het hotel (iets westelijk) gelegen is van de brandstof-opslagterminal van Pertamina. Klopt dit?