Ik ga volgend jaar met 6 personen voor het eerst naar Indonesië.
Kan iemand mij nuttige informatie geven over goede Hotels op Ambon…Bedankt alvast!:dag:
Je bedoelt in Ambonstad? Wat is je budget en wat zijn je wensen?
Hoi Annemiek,
Ik bedoel idd Ambon stad en ik reis o.a. met een kind van 5 jr en 2 ouderen van boven de 60, dus enige comfort is wel gewenst. Budget maakt niet zoveel uit, heb nog plenty tijd om te sparen ![]()
Ik overnacht zelf altijd in Wisma Lestari maar als je idd wat comfortabeler wil zitten is Mutiara misschien een goede optie in het centrum aan Jl.Jalan Raya Pattimura 12, tel 0911 - 53075
Ik denk dat een kamer nu zo’n Rp 400.000 a Rp 500.000 is.
Bedankt voor de info! Ik ga nog even googelen, en Grand Soya, Manise, Amans of Aston Natsepa. Heb jij of iemand anders daar nog ervaringen mee, want je kan niet echt veel foto’s of reiservaringen op internet vinden. En ik neem aan dat je diegenen gewoon zelf moet bellen om te boeken, he, want internetsites kan ik ook niet echt vinden (alleen van Aston Natsepa). Sorry hoor, maar ik ben een beetje nieuw hierin…
Ik heb op het gebied van hotels in Ambon-stad een groot koelerezootje aangetroffen, echter de laatste waar ik logeerde was Grand Soya zou ik zo weer willen, heel erg goed. Amans is heel erg onpersoonlijk en eigenlijk niet zo goed, maar ja in Ambonstad zitten hotels vaak snel vol en heb je weinig keuze. Aston Natsepa is waarschijnlijk verschrikkelijk duur (1 jt. +) en zit je tussen de arrogante patsers.
Ik vond deze m.b.t. Hotel Grand Soya:
Het Manise hotel ligt aan dezelfde straat als wisma Lestari en is op dit moment (ongeveer 3 weken geleden) een grote bouwput met nog geen zicht op oplevering (behalve rotzooi dus ook een hoop herrie vanaf 's opchtends heel vroeg. bovendien is het een groot en ongezllig hotel. Het Mutiara hotel ligt aan een aangenaam brede en mooie straat.
Mevrouw, ik raad u aan om uw username te veranderen. Er is namelijk nog iemand op het net die deze naam gebruikt, een verschrikkelijk betweterig persoon die regelmatig op een ander Indonesia forum schrijft. Iemand die naar Indonesië gaat met hele andere bedoelingen dan de gemiddelde toerist hier. Er is een hoop bekend over deze naamgenoot van u … lees dit maar eens: http://moira.blog.com/2009/08/19/anne-mieke/ en dit http://moira.blog.com/2009/08/31/am-is-ziekelijk/.
Ik kan me heel goed voorstellen dat u niet zou willen dat men u met deze persoon gaat verwarren, vandaar dus deze oprechte waarschuwing.