Beste accommodatie Ambon en Saparua

MP2036

Natsepa/Suli ligt ca. 40 minuten rijden vanaf het vliegveld. Wij zijn twee maal in Baguala Bay Resort geweest. Dat ligt niet ver van het Aston vandaan en voor zover ik me kan herinneren heb ik geen olieterminal gezien.

1 like

Ik had al zo’n vermoeden! Personeel geeft op dat het hotel op 10 km’s / 20 minuten van de airport ligt, ik kwam op Google Earth al gauw aan 21 km’s.

Dag,

Ik ben net 1 week in Indonesie en het valt me op dat ik nergens op de website
hostels tegen kom. Hostelbookers.com en hostelworld die (her)kennen 9 v/d 10 plaatsnamen
niet. Hierdoor moet ik uitwijken naar andere aanbieders, namelijk agoda.nl
Maar de meeste goedkope slaapplaatsen zijn vaak hotels die min. €20,- vragen per nacht.

Nu is mijn vraag… Zijn er goedkopere slaapplekken? En zoja waar kan ik deze vinden?
Ik vlieg zo naar Ambon en ben dus van plan (als het me bevalt) daar even te blijven om vervolgens
richting Sumatra te gaan.
Alle tips zijn dus welkom!

Groetjes Najia

Najia, Dat zal inderdaad niet meevallen. Wij hebben een jaar of vier geleden overnacht bij de Lunterse Boer (ik hou je niet voor de gek) in Natsepa geslapen. Huisjes op het strand, heel basic. Was niet duur, maar omdat ze heel gehorig waren en (toen) in slechte staat van onderhoud zijn we verhuisd naar Baguala Bay Resort. Was toen 300.000 rp per nacht per kamer, inl eenvoudig ontbijt.

Hoi ,

Ben net terug van Ambon en heb gedoken en geslapen bij Blue Rose divers , zij hebben enkele bungalos proper airco warme douche grote kamers en betaalde 200.000 Rph per persoon ( voor 2 personen ) 3 maaltijden inbegrepen .
Ook zeer mooi gedoken , aangezien zij uit de baai liggen kunnen zij zowel wale als Muck dives aanbieden .

Jan