Wij gaan deze zomer naar Thailand. Wij willen alleen een vliegticket boeken en de rest daar regelen.
Nu vraag ik mij af of dit goed te doen is in Juli/aug. Zijn de hotels dan niet volgeboekt? Ik las dat het in verband met de bouwvak vak. daar overal erg druk is. Wij willen namelijk een rondreis maken en dan is het niet makkelijk om alles al vast te leggen.
Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij dus helpen??
Je kan ook voor de eerste dag een hotel bestelen dan heb je even de tijd om daar alles te regellen. en juli/aug. is het wel regen tijd in Thailand dus ik denk dat het geen problemen oplevert om gewoon te komen hotels genoeg.
Er is altijd wel een plaatsje vrij in de Thaise Hotels !
Al vast een fijne vakantie toe gewenst.
PS niet in nederland regelen ben je (bijna ) altijd duurder uit.
Ligt er sterk aan wat voor hotel je wilt: de eenvoudigere hotels zijn meestal goed ter plekke te regelen, en voor ene prijs vergelijkbaar met internetboekingen (als ze die al accepteren). De duurdere hotels (vanaf ca 1500 Baht per nacht per kamer) zijn goedkoper via internet dan walk ins. Maar: niet boeken geeft natuurlijk meer flexibiliteit, jouw keuze dus.
Indien je van zins bent ook een paar dagen naar koh samui te komen, mag je me steeds bellen op mijn mobile +66(0)833623652. Ik kan je dan heel wat informatie geven over alles en nog. Ikzelf verblijf hier permanent op het eiland en ken dus het eiland als mijn eigen broekzak. Zeker weten, niet aarzelen om me te telefoneren, ik doe het met plezier.