Hoi Ingrid,
Wat lekker om er zo’n tijd tussenuit te gaan en wat fijn dat de school ook meewerkt! Ik denk dat dat bij ons niet zo gauw zal lukken! Het is voor ons alweer ruim een jaar geleden dat we in Australie waren met onze dochter (nu 7). Wij zijn oa naar Tasmanie geweest en hebben een geweldige vakantie gehad, maar natuurlijk is het altijd veel te kort…
Ik wens je nog heel veel plezier met de laatste voorbereidingen (die vind ik al bijna net zo leuk als de reis) en alvast een hele fijne vakantie samen met je gezin!
Groetjes van Karin
Hoi Ingrid,
Wat een leuke plannen! Houden jullie een website bij?
Ken je het forum langdurig op reis met kinderen?
Afhankelijk van het soort camper dat je koopt en dus weer verkoopt zou je uit de kosten moeten komen. Verder ligt het aan de campings die je kiest onderweg. Kies je voor de luxe kindvriendelijke campings dan ben je een stuk duurder uit dan de basic campings. Het prijspeil is lager dan in Nederland maar zodra je wat activiteiten gaat ondernemen ben je weer duurder uit. het ligt er dus aan wat je wilt doen en waar.
Wij hebben ook gereisd met onze leerplichtige kinderen. Je kunt onze ervaringen lezen op www.alltelemarketing.nl/wereldreis.
We zijn inmiddels bezig met onze voorbereidingen voor onze tweede reis in 2011.
Veel plezier!