Begaanbaarheid van wegen in oktober 2016

Hoi, ik heb me net geregisterd op het forum om info te kunnen lezen over IJsland en vragen te kunnen stellen. We gaan van 22 tm 29 oktober 2016 met 3 kids (16, 14 en 12) naar IJsland en huren daar een 4x4. De route die ik nu op het oog heb is: Keflavík, overnachting in Reykjavik, Thingvellir, Laugarvatn Fontana, Geysir, Gullfoss, overnachting in Reykholt, Hjálparfoss, Landmannalaugar, Skaftafell (overnachting), Jökulsárlón, Skaftafell (overnachting), Vik, Dyrhólaey, overnachting in Vestri Pétursey, Skogarfoss, Þórsmörk, (Eyjafjallajökul), Seljalandsfoss, overnachting in Hella, Kerid, Blue Lagoon,overnachting in Keflavík. Wat ik me ten eerste afvraag is of alle wegen op de route open zijn eind oktober? En zijn ze goed begaanbaar? Ik lees dat Landmannalaugar vanaf half september dicht is, klopt dat? Zitten er dingen in onze route die niet de moeite waard zijn, of slaan we dingen over die we echt niet mogen missen? Ander tips of adviezen zijn ook zeer welkom. Bedankt alvast voor je moeite om te reageren :slight_smile: