Hallo,
ik ben nieuw hier en zit in een nogal vreemde situatie, ik hoop dat mensen met ervaring me kunnen helpen of eventueel corrigeren als ik iets niet volgens de forumregels doe ![]()
Even voorstellen: Ik ben Eliza, ik ben 13 jaar,in augustus word ik 14, ik ben een sociaal wrak (ben heel slecht in omgaan met mensen) , en wegens omstandigheden ga ik momenteel niet naar school en volg ik therapie, wat erg zwaar is. Daarom boekten mijn ouders een weekje Turkije om even uit te rusten, in Side.
Het was daar erg leuk, maar dat even terzijde. Op de verdieping onder de lobby waren winkeltjes en een kapsalon en er is draadloos internet.
Mijn vader ging naar de kapper en ik vond het wel leuk om te kijken. Toen kwam ik te weten dat hij 19 was en hoe hij heette.
Hij was best knap, en mijn puberhormonen sloegen gelijk op hol terwijl mijn verstand dacht aan al die berichten van die hotelplayers die elke week een ander liefje hebben. En hij was toch veel te oud voor mij.
Die middag zat ik weer daar te internetten. De kapper kwam naast me zitten en begon een gesprek wat niet zo best ging, hij kan geen Engels, alleen Duits en Turks, en ik kan geen Duits en Turks, alleen Engels en Nederlands! Maar met gebaren en google vertalen kwamen we een heel eind op weg! Ik kon ontzettend met hem lachen ondanks het leeftijdsverschil en hij liet me zijn facebook zien en we waren bezig toen de accu uitviel.
Bij hem en zijn bedrijfspartner (zo noem ik haar even want ik weet geen andere benaming) in de kapsalon was een stopcontact, dus ik ging nietsvermoedend mee en toen vroeg hij me uit. Ik schrok me dood, want normaal werd ik vaak buitengesloten omdat ik lelijk was en niet bij de anderen paste, dus dit kwam totaal onverwacht…
Ik legde uit dat dat niet kon omdat mijn vader erg strikt is en het niet toe zou staan mij uit te laten gaan met een 19 jarige! Hij was teleurgesteld maar sloeg zijn arm om me heen en kuste mijn hand en deed heel lief tegen me. Zijn uitstraling was totaal niet playerig, meer verlegen, ik kan het niet helemaal uitleggen.
Helaas moesten we twee dagen later al weg. Omdat mijn ouders me waren kwijtgeraakt toen ik bij hem zat, mocht ik niet meer in mijn eentje naar hem toe, wat ik ergens wel snap ookal is er niets gebeurd.
Ik moest toch mijn haren laten bijpunten, en als mijn moeder erbij was kon ik toch nog even met hem samen zijn dus maakten we een afspraak. Hij heeft mijn haar heel mooi geknipt, en streelde stiekem zachtjes mijn nek toen hij mijn haar aan het föhnen was ![]()
Toen ik afscheid ging nemen stond hij erop dat hij thee zou drinken met mij en mijn ouders en ging speciaal voor mijn moeder twee keer de trappen op en neer naar de bar omdat hij perongeluk de verkeerde thee had besteld!
Hij heeft heel netjes als afscheid een hand gegeven en probeerde niks bij me. We hebben nu contact via facebook en msn en hij zegt dat hij verliefd op me is geworden en me zo erg mist. Kan ik hem vertrouwen? Hij is 6 jaar ouder (en moet volgend jaar het leger in…) Ik zie er dan wel ouder uit voor iemand van bijna 14 (vrouwelijke rondingen enzo ;)) dat zei iemand anders daar trouwens ook, maar ik weet nog steeds niet of ik hem kan vertrouwen…
Ik ben hopeloos verliefd geworden in die twee dagen terwijl ik probeerde mezelf ervan te overtuigen dat hij me voor de gek houdt. Ik heb nog nooit iemand zo leuk gevonden. Maar ookal zeg ik dat we waarschijnlijk nooit meer naar dat hotel terug gaan, hij wil nog steeds contact met me?
Zijn er mensen met ervaring die dit superlange klaagverhaal willen lezen en mij advies geven?
Alvast bedankt, groetjes Eliza