Be more day

(origineel bericht op be-more.nl)

Be more day

Heb gisteravond armbandjes gemaakt met de meiden van mijn huisje, ze waren er superblij mee. Vanmorgen ging 1 van de meisjes naar het ziekenhuis voor haar maandelijkse controle, ze kwam langs mijn huisje lopen compleet gestyled met de van mij gekregen .haarbandjes, armbandjes erg leuk om te zien!!!

Voor ons stond vandaag de vrijwilligersdag op de planning. We zijn langs meerdere projecten van be more geweest namelijk : palm three, isiahah, umthombo, bobbi bear, wentworth en natuurlijk ons eigen project Mother of peace. Erg leuk om te zien hoe het er op al de andere projecten aan toe gaat, wat het project inhoudt en wat de werkzaamheden precies zijn. de rondleiding op bobbi bear was erg indrukwekkend, is een project voor misbruikte kinderen. Maar 1 ding weet ik zeker ik weet 100 % zeker dat ik voor het goede project heb gekozen… Nadat we alle projecten hadden gezien, hebben we gegeten bij cape town fish market. Eindelijk weer eens sushi en overheerlijke chocolade brownie gegeten.

Morgen weer vroeg beginnen en in de avond gaan we mee met de Durban by night tour. Schijnt erg indrukwekkend te zijn, omdat je zowel de mooie als onveilige plekken van Durban te zien krijgt. Was vandaag wel weer ff fijn om de bewoonde wereld te zien, met winkels, restaurants. Wij liggen natuurlijk midden in de middle of niemandsland, dus kringen niet echt veel van de stad mee.

Seeyoulaterrrr

(origineel bericht op be-more.nl)