Hi,
Ik vroeg mij af of er meer mensen op het forum actief zijn die een reis plannen met de bazbus voor december 2013 - januari 2014. Zelf heb ik een combi ticket met 4 dagen Kruger en daarna richting Kaapstad.
Een andere vraag is, zijn er mensen hier, die dit ook hebben gedaan tijdens het hoogseizoen? En raden jullie aan om backpackers van te voren te boeken? Ik lees op veel websites dat dit wel moet, maar eigenlijk was het niet mijn idee om alles te gaan plannen en vastleggen.
Groetjes.
Inderdaad zeker in het hoogseizoen is het wel zeker aan te raden om van te voren te boeken. Het is hoogseizoen. Andere periodes kan je gewoon reizen zonder te boeken van te voren. Dus gewoon doen.
En om IN Kruger te overnachten in het Hoogseizoen is onmogelijk als nu al niet wat geboekt hebt.
1 like
Dank voor de snelle reactie. Kruger is gelukkig al geboekt, dus dat scheelt. Erg jammer dat ik toch moet boeken, maarja dan maar opzoek naar leuke plekker en backpackers!
Hoi!
Ik heb ook in het hoogseizoen gereisd en heb nooit heel lang van tevoren geboekt. Ik belde meestal 1 dag voordat ik de baz bus pakte en ik had altijd plaats. Dus bij mij viel het allemaal heel erg mee. Soms zelfs gewoon bij het hostel aangekomen zonder geboekt te hebben en heb geen één keer gehad dat ik kon vertrekken omdat er geen plaats was.
Veel plezier!
De localen reizen ook niet met de Baz , dus dat scheelt in het hoogseizoen