Voorin bedoel ik max 1 passagier en dan de chauffeur uiteraard. Dus eigenlijk 2 voorin. Dus als je uitgaat van volwassenen, dan 7 passagiers.
Sorry kan geen berichten aanpassan, deze functie is bij mij buiten gebruik.
Voorin bedoel ik max 1 passagier en dan de chauffeur uiteraard. Dus eigenlijk 2 voorin. Dus als je uitgaat van volwassenen, dan 7 passagiers.
Sorry kan geen berichten aanpassan, deze functie is bij mij buiten gebruik.
volgens mij kunnen er meer in een minivan want ik zat eens met een man of tien in z’n busje en dan nog een chaffeur natuurlijk (is wel handig:lol:)
maar mischien zijn er wel verschillende soorten/afmetingen
@neyana heb je al antwoord waarom en hoe de wijzig functie is uit gezet/weer kan worden aangezet? aangezien die het bij mij ook niet meer doet
Hoi Esther,zoals de meeste mensen al hebben geantwoord,zijn er veel reisbureautjes die 1/2dag 1 of meerdere dagen nagelang de bestemming aanbieden.Verleden maand ben ik voor één dag naar ayuttthaya geweest voor 600bath samen met mijn vriendin,je wordt opgepikt aan je hotel/guesthouse met een "mini-Van"Ik moet je zeggen we hebben praktische alles bezocht daar(oude tempels)ook je middageten was in de prijs inbegrepen!Conclusie het was zijn 600bath waard deze trip!!Zoals je kunt zien op de fotos die ik op een ander topicvraag heb geplaatst.Nu volgende keer ga ik de “flight off the gibbon” doen in Cnx,ik dacht dat het op 1200bath per persoon was?Ook moet ik je nog vermelden dat je even buiten Bangkok ook een flight off the gibbon kunt doen(24platforms)Over Chiangmai;moest je eventueel naar toe gaan,en een beetje avontuurlijk bent dan moet je maar is ff surfen op deze site!! www.queenbeetours.com oja 10mensen konden in de mini van(2 vanvoor+8 passagiers)gegroet:georgessiam.
Even off-topic…volgens mij kunnen jullie (normale gebruikers) tegenwoordig alleen nog binnen (ik dacht) 10 minuten een bericht wijzigen, daarna helaas niet meer. Alleen de moderators kunnen hierna nog onbeperkt berichten wijzigen…
ik kan dit helemaal niet meer deze optie is bij mij geheel verdwenen en dat is soms wel lastig als je na gepost te hebben ziet dat je hele rare schrijf fouten of iets dergelijks over het hoofd hebt gezien
Aha, oke, ook direct nadat jullie een bericht hebben geplaatst kunnen jullie het zelf niet meer aanpassen ? Das ook nieuw voor mij…
In dat geval kan een van jullie het beste even een bericht plaatsen in de Helpdesk…
Er gaan in de reguliere Toyota minivan 12 tot 14 personen en die hebben allemaal een zitplaats…
Je hebt helemaal gelijk! Ik was een bank vergeten. Zat even te denken aan de hand van jou 10 personen antwoord en als ik nu de personen na ga, kom ik idd tot de conclusie dat er 10 in kunnen. Weet wel waar mijn fout lag, de eerste rit was de bus niet vol, er was een bank vrij.
Dus;
Voorin, 1 passagier en de overige 3 banken 3 passagiers.
(dit was trouwens ook een Toyota)
En wat betreft het wijzigen, heb m’n vraag hier gesteld.
Nog geen reactie gehad, maar zodra ik iets weet dan ben je de eerste!
Mooi dat ik jou hier ook tref;) Helaas kan ik zelfs niet gelijk mijn berichten aanpassen! Had gelezen op de helpdesk dat wij “gewone” forummers tot 1,5 uur na het plaatsen van het bericht kunnen wijzigen. Ik kan trouwens wel mijn bericht bij de helpdesk aanpassen! Raar…
off topic
Heb ik gisteren gedaan, wacht nu op antwoord.
Georges, Chiangmai staat wel op mijn lijstje maar dit jaar nog niet. Gewoon vanwege tijdsgebrek. Had je foto’s gezien van Ayuttthaya, lijkt me ook mooi! En voor 600 baht pp idd geen geld! Over foto’s gesproken, nog gelukt met je profiel?
Mik, deze posts van mij moet je maar als niet geschreven beschouwen! Denk meld t even, wil geen verwarring scheppen!
Het begint te lukken Esther,dit ff off topic!Het komt er op neer dat als je eventueel niet zie zitten om het openbaar vervoer te nemen,dat je nog altijd via een reisbureautje dagtrips kunt boeken,naar eender wat evenement of bezienswaardigheden.g.s
Vind het ov helemaal niet erg, mits het natuurlijk goed te doen is. En je niet al ellenlang onderweg bent om bij het desbetreffende ov te komen. Maar oa Falang heeft me dingen al heel duidelijk verteld!
Maar het is gewoon fijn dat ik nu ook weet, (oftewel het is bevestigd) dat we dat ook makkelijk kunnen regelen evt via een reisbureautje. Ik kom d’r wel!
Ben helemaal blij met jullie antwoord.
Wij zijn met 4 volwassenen 3 pubers en 1 kleintje dus we kunnen met zijn alle tegelijk reizen.
Vindt alles heel spannend maar heb er vreselijk veel zin in.
Dank jullie wel!
Groetjes Mik
Is ook spannend! Maar leuk spannend! Veel plezier! Geniet van deze mooie vakantie!
voor het reizen met kinderen door thailand kijk ook eens op www.thailandmetkinderen.nl op deze site vind je veel nuttige info