Goedemiddag
Ik wil graag een reisje boeken van bangkok naar udon thani
Weet iemand misschien hoe ik dat het beste kan doen ?
Per vliegtuig, auto, trein ?
en de kosten die er aan verbonden zijn ?
Ik hoop dat iemand me raad kan geven 
Alvast mijn vriendelijke dank
Gr,
Richard
Misschien heb je inmiddels al wat informatie gevonden. Ik heb zelf geen ervaring met deze reis, maar ik zag op deze site http://www.udonthani.com/english/ de bus-,trein- en vliegtijden staan. De bus kost 241 baht.(bijna 5 euro) De trein gaat maar 1 keer per dag en zal ongetwijfeld nog goedkoper zijn. Uit eigen ervaring zou ik liever met de bus gaan dan met de trein, je kan bellen om te vragen hoelaat de aircobussen vertrekken, dat lijkt me toch wat comfortabeler voor zo’n afstand.
De trein doet er ongeveer 10 uur over, de bus 8 uur en het vliegtuig 1 uurtje. Er zijn meerdere maatschappijen die naar Udonthani vliegen. Op die website staan links naar die maatschappijen, daar is vast de prijs te vinden. Zelf zou ik met de bus gaan omdat je dan tenminste wat van de omgeving ziet. In ieder geval succes!
Hoii
dank je wel voor de tip
Het gaat er mij om dat ik inieder geval wat van de omgeving zie.
Dus de bus zie ik wel zitten 
Dank je wel voor je reactie
Gr,
Richard
Hoi,
Ik zit hier nu met mijn Thaise vriendin naast me in een internetcafe in Ban Dung, vlakbij Udon Thani.
Volgens haar kan je van Bangkok naar Udon beter niet met de bus gaan, omdat het erg lang duurt en de omgeving niet erg spectaculair is (tenzij je via Prasat Hin Phimai gaat en daar een nachtje blijft om de Khmer-tempels te bekijken).
Trein is ook goedkoop, maar duurt ook behoorlijk lang. Thai AirAsia en Nokair hebben af en toe aanbiedingen; zo zijn wij voor 99 Baht (exclusief een beetje tax) van Bangkok naar Udon gevlogen.
Groeten vanuit een zweetheet Thailand !
Simpel : neem de nachttrein. Ik denk dat de rit een 10 tal uur duurt.
Er zijn slaapbedden. Een tip : neem een bed onderaan, en niet dit tegen het plafond. Onderaan kan je beter verduisteren.
Groeten,
Koen